Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #179936:
"DÚBRAVKA – Pri kríži, Saratovská, M. Sch. Trnavského, Karloveská, Karlova Ves – Molecova. Od zastávky Molecova sa otočí do protismeru a cez Karloveskú, Lamačskú, Brniansku, Pražskú, Štefánikovu sa bez zastavenia vráti až na Hodžovo nám. a následne na KAMENNÉ NÁM. kde je umožnený prestup na električky na spoločnej zastávke."

MatejBA Všeobecná diskusia - #179809 2.4.2012 15:40
Reakcia na #179807 od MatejBA:
Ked uz tak, tak urobit Molecka - Karlovka - Harmincova - Patronka - Sokolska - Suche Myto - SNP


Citali moj prispevok? ?
Reply on: Ike #179928:
Pokiaľ sa dobre pamätám, tak sa jazdilo po Šancovej. Tranzit bol však výrazne menší, ako na Bajkalskej pred otvorením D1 Mierová - Senecká.
Reply on: 810zssk #179932:
Pozerám, že to vôbec nevyzerá ťažko... To by dokázal spraviť akýkoľvek študent, ktorý sa trošku zaoberá obdobnými vecami.... Len v podaní DPB by našiel nejakého známeho a dal mu za to 5000,- € ?
Reply on: All1111 #179930:
No ale on sa pyta na situaciu roky dozadu, nie dnes 🙂
Reply on: intony #179922:
Mne sa praveze zda ze tie gule su tam uz dlho.. kazdopadne, neviem kde presne je oznacnik vystupista...
Reply on: Ike #179929:
Veď aj teraz platí zákaz prejazdu vozidiel nad 20/21t (okrem MHD) na mostoch cez Malý Dunaj pri Ružinovskom cintoríne a Slovnaftskej. Takže zo smeru Rovinka a Most pri Bratislave žiadne kamióny nad 20/21t. (čo sú všetky) sa do mesta nedostanú teda ? podľa dopravného značenia!! Realita je ale iná ☠ Pár dní dozadu som videl kamión ako sa otáčal cez odbočku na Čierny les aby dodržal zákaz, no ale toto som videl len raz. A perlička na záver na tému dodržiavania tohto zákazu mám peknú (polročnú) korešpondenciu s KDI a OOPZ Ružinov. Polícia si svoju kontrolnú úlohu plní dostatočne -odpoveď z KDI ☠
Reply on: Ike #179928:
Či vtedy boli tlaky na to, aby sa BA vyhýbali úplne a chodili cez Pezinskú Babu?
Reply on: Mike #179921:
Mám pocit, že hej. A inak tým dňom začalo peklo pre obyvateľov Jelenej a pod. 🙂

inak mám otázku - Kadiaľ chodila TIR doprava pred vybudovaním mostov Lafranconi a Prístavného mostu?

Viem, že keď nebola dobudovaná D1ka (vtedy D61), tak TIR chodili po Rožňavskej, Bajkalskej, cez Prístanvý most, Einsteinovu,Lafranconi, Mlynskú Dolinu, Patrónku a von na Brno.

Ale keď jeden z týchto mostov nebol, museli TIR chodiť zákonite cez mesto. Kadiaľ? Po Pražskej, alebo po nábreží?
Reply on: luky133 #179915:
V ČR Brno, Pardubice, u nás Žilina (+busy a vlaky Student agency/RegioJet)
Reply on: Mike #179925:
Racianske.
Reply on: TeBeCe #179924:
myslíš zastávku Račianske mýto alebo centrálne trhovisko?
Reply on: TeBeCe #179923:
aj samotna Malinovskeho bola zaujimava v 50-60-tych rokoch. Zastavka v smere na stanicu bola este pred krizovatkou a navyse z dnesneho pohladu uprostred vozovky, pretoze trolejbusy (a asi vsetko) jazdilo len v 2 pruhoch (dnesne pruhy smer Trnavske myto), hoci bola siroka ako dnes. Zmena nastala asi az po rozsireni hornej casti v smere k stanici.
Reply on: kecho #179918:
Mytna bola povodne obojsmerna, zjednosmernenie nastalo 18.10.1968. V smere na Racko isli potom 23 a 39 cez Vazovovu a Radlinskeho.
Reply on: 810zssk #179917:
Takže, donedávna sa posun 53 z výstupišta k nástupištu vykonával protizákonne... ?
Reply on: S499.1023 #179919:
Konkrétne úprava Račka nastala k júlu 1999. Vtedy bolo okrem ľavého odbočenia zo Šancovej v smere od Trnavského mýta do Mýtnej zrušené napr. aj ľavé odbočenie zo šancovej (od SAV) doľava na Račiansku (realizované cez kúsok Legionárskej, do júla 1997 tak chodila aj 105), alebo aj ľavé odbočenie z Račianskej priamo do Šancovej. A neviem či pôvodne nebolo možné aj ľavé odbočenie z Radlinského doľava na Šancovú?
Reply on: kecho #179918:
Odbočiť z Malinovského doľava na Mýtnu sa dalo až do deväťdesiatych rokov. Pôvodné Račianske Mýto bolo po montáži svetelnej signalizácie (1968 alebo 1969) jedinou križovatkou, ktorá sa nedala riadiť jedným radičom Siemens EST.
Centrálne si v dobe predpodchodovej napamätám ale myslím, že zastávky boli pred križovatkou.
keď už sa tu preberá oblasť Trnavského mýta, tak v rámci historického okienka by som mal otázočky - nevie niekto, keď cca 1960s začala jazdiť 23ka zo Šafka v smere na Hlavnú stanicu, či po prejdení Miletičky išla z Trnavskej cesty priamo po Malinovského, alebo hneď obáčala doľava popri elinách (2,4,7) a potom išla zároveň s tbusovou 11tkou a doľava na Mýtnu odbočila až odtiaľ? resp. ako bolo riešené Račko? A či sa tam na Račku z Malinovského dalo odbočiť doľava na Mýtnu a či tá bolo iba jedno alebo obojsmerná? 🙂 Prípadne ako to vyzeralo na Centrálnom trhovisku - či tram zastávky boli cca tam, kde dnes a aj tbusové boli tam, kde dnes, alebo tbusy stáli aj s 24kou obojsmerne až v oblasti dnešnej 53ky - teda niekde v oblasti pri Centráli? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.