Reply on: Radi (RWK22) #179632:
ePCL vyuziva dost ludia a bude zrejme coraz viac. Ak by sa zachovali predajne v dopravnych uzloch tak vacsina ludi to skor ci neskor ma cestou. Predajne by mali sluzit iba na vybavovanie kariet, samotne dobijanie by malo fungovat cez automaty, internet, pripadne u vodicov regiobusov.Obavam sa, ze cely problem je, ze ti hrozi strata zamestnaneckej elektricenky. Ale neboj, aj ja som si to odzil (i ked v nasom pripade to bolo dobrovolne) ?
Mike
A hádate správne ak si myslíte že ľudí čo o tomto rozhodujú doprava zaujíma iba okrajovo, ak vôbec
samozrejme doprava = IAD. MHD sa v prípade drvivej väčšiny projektov (aspoň čo som počul alebo videl) rieši na úrovni aby sa vybudovali/premiestnili zastávky (niky) a ak má byť niekde podľa ÚP koľajová doprava (teraz je jedno či el. vlak alebo nosný systém) tak aby sa pre ňu nechala územná rezerva. Ale v textovej časti sa vždy dočítate, že "v území by mala byť vedená linka MHD, príp. ak v blízkosti linky MHD premávajú tak je tam vzdialenosť na jestvujúce zastávky MHD a čísla liniek, ktoré tade premávajú...