Nuž hlasovanie na Internet nie je ideálne. V podstate máš dve možnosti:
1. cookies - áno tie sa dajú vymazať a teda hlasovať koľko chceš
2. jeden hlas = jedna IP adresa, lenže tu je zasa problém zdielania veľkého počtu používateľov jednou IP
ePCL vyuziva dost ludia a bude zrejme coraz viac. Ak by sa zachovali predajne v dopravnych uzloch tak vacsina ludi to skor ci neskor ma cestou. Predajne by mali sluzit iba na vybavovanie kariet, samotne dobijanie by malo fungovat cez automaty, internet, pripadne u vodicov regiobusov.
Obavam sa, ze cely problem je, ze ti hrozi strata zamestnaneckej elektricenky. Ale neboj, aj ja som si to odzil (i ked v nasom pripade to bolo dobrovolne) ?
Podľa mojich odhadov (z dávnejšie zverejnených čísiel o počtoch predajov PCL a z čísiel objednávok v ePCL ktoré idú porade) mi to vychádza na 17%, a to mi na až tak malé číslo nepríde. Predajne ako Švantnerova a Herlianska rady v predajniach v centre isto nevytrhnú. Mimochodom, ak si ten PCL kupuješ, tak s ním predpokladám aj cestuješ, čiže ***ť sa cez celé mesto nemusíš, stačí si len vhodne naplánovať cestu. ?
Presné čísla nemám ale hovorilo sa že je to iba zlomok.
Keď si logický zobereš tak stále sú plné predajne a niekedy sa čaká aj vonku (nehovorím o septembri)
Dnešná Zákruta o projekte Račianského mýta bola vcelku objektívna, rovnako aj Schlosserove vyjadrenia. Zapol som to neskôr, bolo tam aj niečo o Legionárskej, alebo o Blumentále?
len ten BUS pruh by tam malo mesto ozaj vyzadovat, spolu s cyklocestou ako bolo spomenute, lebo tam nie je ziadna kapacitna doprava a je tam navyse aj hlavna autobusova stanica, takze je to taky oxymoron ..
skoda, ze sa nedal vypracovat novy dopravny generel skor a nemal niekto skor gule na to, aby zamietli metro pausalne a rozvijali NDS na baze elektriciek .. taku sancu ako mala BA, ze este v 90tych rokoch malo mesto kvantum pozemkov a volnych ploch pre koridory dopravy, sa uz nenaskytne ..
"mesto (to je jedno aké je vedenie) potrebuje ich financie" - Ake ich financie? Naozaj si myslime, ze ak investorovi ulozime postavit BUS pruh tak odide a uz nikto iny namiesto neho nepride? Ved investori su aj v mestach kde sa bezne uklada postavenie elektricky.
A ešte; hádam nebudem jediný kto opätovne počúva z úst rôznych vysokých predstaviteľov mesta, že toto mesto má žiť, teda sa má dynamicky rozvíjať, nechcem ho predsa zakonzervovať, nové územia sa majú zhodnocovať a nové investície sú viac ako vítané. Čiže napr. aj stabilizované územia sa prehodnocujú a menia na rozvojové, zvyšujú sa indexy podlažnosti a zastavanosti atď...
A hádate správne ak si myslíte že ľudí čo o tomto rozhodujú doprava zaujíma iba okrajovo, ak vôbec
samozrejme doprava = IAD. MHD sa v prípade drvivej väčšiny projektov (aspoň čo som počul alebo videl) rieši na úrovni aby sa vybudovali/premiestnili zastávky (niky) a ak má byť niekde podľa ÚP koľajová doprava (teraz je jedno či el. vlak alebo nosný systém) tak aby sa pre ňu nechala územná rezerva. Ale v textovej časti sa vždy dočítate, že "v území by mala byť vedená linka MHD, príp. ak v blízkosti linky MHD premávajú tak je tam vzdialenosť na jestvujúce zastávky MHD a čísla liniek, ktoré tade premávajú...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
A hádate správne ak si myslíte že ľudí čo o tomto rozhodujú doprava zaujíma iba okrajovo, ak vôbec
samozrejme doprava = IAD. MHD sa v prípade drvivej väčšiny projektov (aspoň čo som počul alebo videl) rieši na úrovni aby sa vybudovali/premiestnili zastávky (niky) a ak má byť niekde podľa ÚP koľajová doprava (teraz je jedno či el. vlak alebo nosný systém) tak aby sa pre ňu nechala územná rezerva. Ale v textovej časti sa vždy dočítate, že "v území by mala byť vedená linka MHD, príp. ak v blízkosti linky MHD premávajú tak je tam vzdialenosť na jestvujúce zastávky MHD a čísla liniek, ktoré tade premávajú...