Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #179625:
Nuž hlasovanie na Internet nie je ideálne. V podstate máš dve možnosti:
1. cookies - áno tie sa dajú vymazať a teda hlasovať koľko chceš
2. jeden hlas = jedna IP adresa, lenže tu je zasa problém zdielania veľkého počtu používateľov jednou IP
Reply on: Radi (RWK22) #179632:
ePCL vyuziva dost ludia a bude zrejme coraz viac. Ak by sa zachovali predajne v dopravnych uzloch tak vacsina ludi to skor ci neskor ma cestou. Predajne by mali sluzit iba na vybavovanie kariet, samotne dobijanie by malo fungovat cez automaty, internet, pripadne u vodicov regiobusov.

Obavam sa, ze cely problem je, ze ti hrozi strata zamestnaneckej elektricenky. Ale neboj, aj ja som si to odzil (i ked v nasom pripade to bolo dobrovolne) ?
Reply on: Radi (RWK22) #179635:
Podľa mojich odhadov (z dávnejšie zverejnených čísiel o počtoch predajov PCL a z čísiel objednávok v ePCL ktoré idú porade) mi to vychádza na 17%, a to mi na až tak malé číslo nepríde. Predajne ako Švantnerova a Herlianska rady v predajniach v centre isto nevytrhnú. Mimochodom, ak si ten PCL kupuješ, tak s ním predpokladám aj cestuješ, čiže ***ť sa cez celé mesto nemusíš, stačí si len vhodne naplánovať cestu. ?
Reply on: MatejBA #179634:
Presné čísla nemám ale hovorilo sa že je to iba zlomok.
Keď si logický zobereš tak stále sú plné predajne a niekedy sa čaká aj vonku (nehovorím o septembri)
Reply on: Radi (RWK22) #179632:
A mas aj nejake presne cisla o tom, ze ePCL tvori male percento a je bezvyznamne, alebo ta iba sere, ze niekto znamy pride o robotu? 🙂
Reply on: aquila #179616:
A kade má viesť ten tunel? To, že Východné je najvýkonnejšia vlakotvorná stanica som vedel, len som nevedel, že až tak veľa vlakov odtiaľ ide do ČR.
Reply on: 810zssk #179630:
lebo však prečo ne všetko prepustiť a zákazník nech sa ***e cez celé mesto a čaká hodinu na električenku a ePCL využíva malé percento ľudí
Reply on: Radi (RWK22) #179629:
Preco tie smajliky? Podla mna toto je spravne miesto na setrenie. S ePCL zmysel perifernych predajni klesa. ked tak nahradit automatmi.
Ďalšie prepúšťanie v DPB tento raz predavačky + majú v pláne rušiť nejakú predajňu ? ?
Reply on: Solider #179627:
O čom sa tam hovorilo?
Dnešná Zákruta o projekte Račianského mýta bola vcelku objektívna, rovnako aj Schlosserove vyjadrenia. Zapol som to neskôr, bolo tam aj niečo o Legionárskej, alebo o Blumentále?
Reply on: Mike #179620:
len ten BUS pruh by tam malo mesto ozaj vyzadovat, spolu s cyklocestou ako bolo spomenute, lebo tam nie je ziadna kapacitna doprava a je tam navyse aj hlavna autobusova stanica, takze je to taky oxymoron ..

skoda, ze sa nedal vypracovat novy dopravny generel skor a nemal niekto skor gule na to, aby zamietli metro pausalne a rozvijali NDS na baze elektriciek .. taku sancu ako mala BA, ze este v 90tych rokoch malo mesto kvantum pozemkov a volnych ploch pre koridory dopravy, sa uz nenaskytne ..
Inak tie ankety su tu velmi lahko zmanipulovatelne 🙂 Staci vymazat cookies a moze clovek hlasovat kolko chce (to je aj pripad tejto finalovej ankety)
Reply on: Mike #179620:
"mesto (to je jedno aké je vedenie) potrebuje ich financie" - Ake ich financie? Naozaj si myslime, ze ak investorovi ulozime postavit BUS pruh tak odide a uz nikto iny namiesto neho nepride? Ved investori su aj v mestach kde sa bezne uklada postavenie elektricky.
Reply on: PVo #179614:
zastávka Uhoľné sklady je cca v úrovni zastávky mhd Pažitková...len v smere von z mesta
Reply on: Mike #179620:
A ešte; hádam nebudem jediný kto opätovne počúva z úst rôznych vysokých predstaviteľov mesta, že toto mesto má žiť, teda sa má dynamicky rozvíjať, nechcem ho predsa zakonzervovať, nové územia sa majú zhodnocovať a nové investície sú viac ako vítané. Čiže napr. aj stabilizované územia sa prehodnocujú a menia na rozvojové, zvyšujú sa indexy podlažnosti a zastavanosti atď...

A hádate správne ak si myslíte že ľudí čo o tomto rozhodujú doprava zaujíma iba okrajovo, ak vôbec
samozrejme doprava = IAD. MHD sa v prípade drvivej väčšiny projektov (aspoň čo som počul alebo videl) rieši na úrovni aby sa vybudovali/premiestnili zastávky (niky) a ak má byť niekde podľa ÚP koľajová doprava (teraz je jedno či el. vlak alebo nosný systém) tak aby sa pre ňu nechala územná rezerva. Ale v textovej časti sa vždy dočítate, že "v území by mala byť vedená linka MHD, príp. ak v blízkosti linky MHD premávajú tak je tam vzdialenosť na jestvujúce zastávky MHD a čísla liniek, ktoré tade premávajú...
Reply on: aquila #179618:
Bus pruh na Ml. Nivách od VÚB až po Košickú (v uvedenom smere) bol v dopravných štúdiach a posúdeniach twincity uvažovaný (teda aspoň v takých čo som ja videl).
Inak sa na MG držia pravidla že bus pruh má zmysel tam, kde autobus neprejde križovatkou na prvý krát. Smer dostojevského rad od šafka k nivám by podľa štúdie twincity a dopravných posúdení mal byť dostatočne priepustný aj v 2025 aby tade autobus prešiel na prvý krát. Niektoré iné smery (ako napr Karadžičova) na tom už tak dobre nemusia byť, ale žiaľ žiadny investor si nerozšíri upchatú cestu za neviem koľko € o ďalší pruh (najmä položka výkup pozemkov), ktorý má byť iba pre MHD...
a čo je smutnejšie mesto to nikomu neuloží, na to sú investori príliš silní a mesto (to je jedno aké je vedenie) potrebuje ich financie...
Reply on: aquila #179618:
najlepsie by bolo spravit BUS pruh a k nemu aj cyklopruh...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.