no hej, ale ten rozdiel mi pride obrovsky. 3 centy v sms programe a 16 centov. Hlavne ked tych sms su miliony. No a samozrejme operator zaraba aj na tebou odoslanej prazdnej sms.
Je jasne, ze ked to DPB zavadzal zrejme sa rokovalo o inych mnozstvach ako sa realne dnes predavaju. Skoda, ze nie je k nahladnutiu aj povodna zmluva. Mozno by mal ist DPB do uplne novej sutaze a na zaklade uz dnes jasnej ekonomiky projektu by vedel dostat lepsiu cenu.
V Topoľovom prejdeš za závoru a pokračuješ ďalej po asfaltke. Tá sa asi po 200 metroch vetví na dva smery (rovno a vpravo), ale je jedno ktorým sa vyberieš lebo obe cesty vedú na hrádzu, akurát tá cesta napravo je kratšia.
V 79 ti isto nič neukradnú, cez Lieskovec som šiel na bicykli už aspoň 50x za posledné dva roky a nikdy tam nebol nikto "podozrivý".
No o tej prvej som vedel, ale to sa mi nezdalo nejak atraktivne.. skor som ratal s tou druhou moznostou, len som nevedel ci realne existuje.. takze pojdem po prichode do Topoloveho dalej rovno (cez tu rampu) a casom dojdem na hradzu, hej?
No neviem či je tam nejaká cesta krížom cez les a do akej miery je schodná, ale v zásade, čo som ja využil, máš 2 možnosti: buď ísť z Topoľového ako 79 až za (pred) Lieskovec a potom po tej širokej hlavnej ceste popod slovnaft, a od Spaľovne ako 77 po Micherov Majer a potom opäť ako 77 na Vodostav, alebo od micherovho majeru vedľa kanála tá cesta krížom ústi na pov. dunaja.
Druhá, a podľa mňa kratšia cesta je od topoľového sa pomerne ľahko (stále po asfaltke bez odbočiek) dostaneš na hrádzu a po nej až k vodostavu alebo pov. dunaja.
Teda, ta vtipnost (skor absurdnost, ale ja som vesely clovek ) spociva najma v tom, ze do vela casti tie busy aj realne idu, len neberu ludi. Uz som pisal nejake podnety na zmenu (preprava cestujucich na niektorych sluzobakoch), uvidime co mi bude odpisane.
Teda, ta vtipnost (skor absurdnost, ale ja som vesely clovek ) spociva najma v tom, ze do vela casti tie busy aj realne idu, len neberu ludi. Uz som pisal nejake podnety na zmenu (preprava cestujucich na niektorych sluzobakoch), uvidime co mi bude odpisane.
Uplne vtipne je ze mne ide 4:30 domov sluzobak. Cize ked som zrovna na ten odchod dosiel tak som vodica poziadal ci s nim mozem ist a vacsinou mi bolo vyhovene. Na druhej strane, v mojom pripade to nie je tragedia, kedze od Predstanicneho namestia mi ide domov tbus o 4:27, 4:33 aj 4:45, cize staci zist dole a chvilocku pockat.
Problem je priskore ukoncenie dennej premavky, resp. nedostatocne plynuly prechod medzi dennym a nocnym rezimom. Problem je tiez ten, ze z poslednych dennych spojov (cca 23:00 smer mesto) sa neda prestupit, resp. ten prestup je problematicky, malokedy sedi a bez planovaca cesty je to cele nepouzitelne.
Za idealne by som povazoval pridanie odchodu nocakov o cca 23:20 smer stanica tak aby nadvazovali na rozjazd 0:00. Samozrejme, stalo by to peniaze...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk