Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #178953:
Co presne podla teba ma operator z tvojej odoslanej sms?
Reply on: 810zssk #178952:
no hej, ale ten rozdiel mi pride obrovsky. 3 centy v sms programe a 16 centov. Hlavne ked tych sms su miliony. No a samozrejme operator zaraba aj na tebou odoslanej prazdnej sms.
Je jasne, ze ked to DPB zavadzal zrejme sa rokovalo o inych mnozstvach ako sa realne dnes predavaju. Skoda, ze nie je k nahladnutiu aj povodna zmluva. Mozno by mal ist DPB do uplne novej sutaze a na zaklade uz dnes jasnej ekonomiky projektu by vedel dostat lepsiu cenu.
Reply on: Ámos #178951:
Hej, akurat ked posles z predplatenej karty SMSku tak ti za nu prijmatel neposle euro 😛
Reply on: MatejBA #178950:
To by potom znamenalo, ze za spatnu sms platia operatorvi 16 centov. Dost vela, to na predplatnych kartach je menej.
Reply on: TeBeCe #178949:
Cize ak chapem dobre, 75% ide DPB, 20% operatorovi a 5% dodavatelovi?
Díky Braňo ?
"DPB platí 7,5 percenta z ceny každého (sms) lístka. DPMK platí za rovnakú službu len dve percentá"

http://bratislava.sme.sk/c/6285551/kratky-sms-listok-bratislava-nedostane.html
Reply on: Valec #178946:
Dakujem 🙂
Reply on: 810zssk #178943:
V Topoľovom prejdeš za závoru a pokračuješ ďalej po asfaltke. Tá sa asi po 200 metroch vetví na dva smery (rovno a vpravo), ale je jedno ktorým sa vyberieš lebo obe cesty vedú na hrádzu, akurát tá cesta napravo je kratšia.

V 79 ti isto nič neukradnú, cez Lieskovec som šiel na bicykli už aspoň 50x za posledné dva roky a nikdy tam nebol nikto "podozrivý".
Reply on: Mike #178944:
Vdaka 🙂
Reply on: 810zssk #178943:
Áno cez tú rampu a okolo tej "horárne" na rázcestí doprava a to Ťa už dovedie na hrádzu...
pozri aj www.turistickamapa.sk
Reply on: Mike #178942:
No o tej prvej som vedel, ale to sa mi nezdalo nejak atraktivne.. skor som ratal s tou druhou moznostou, len som nevedel ci realne existuje.. takze pojdem po prichode do Topoloveho dalej rovno (cez tu rampu) a casom dojdem na hradzu, hej? 🙂

Diky, uz len dufat ze mi v 79 neukradnu bicykel 😃
Reply on: 810zssk #178941:
No neviem či je tam nejaká cesta krížom cez les a do akej miery je schodná, ale v zásade, čo som ja využil, máš 2 možnosti: buď ísť z Topoľového ako 79 až za (pred) Lieskovec a potom po tej širokej hlavnej ceste popod slovnaft, a od Spaľovne ako 77 po Micherov Majer a potom opäť ako 77 na Vodostav, alebo od micherovho majeru vedľa kanála tá cesta krížom ústi na pov. dunaja.
Druhá, a podľa mňa kratšia cesta je od topoľového sa pomerne ľahko (stále po asfaltke bez odbočiek) dostaneš na hrádzu a po nej až k vodostavu alebo pov. dunaja.
Otazka na cykloodbornikov.. da sa nejako rozumne prepravit bicyklom medzi zastavkami Topolove a Vodostav, resp. Topolove a Povodie Dunaja? 🙂
Reply on: 810zssk #178939:
Teda, ta vtipnost (skor absurdnost, ale ja som vesely clovek 😃 ) spociva najma v tom, ze do vela casti tie busy aj realne idu, len neberu ludi. Uz som pisal nejake podnety na zmenu (preprava cestujucich na niektorych sluzobakoch), uvidime co mi bude odpisane.
Reply on: 810zssk #178939:
Teda, ta vtipnost (skor absurdnost, ale ja som vesely clovek 😃 ) spociva najma v tom, ze do vela casti tie busy aj realne idu, len neberu ludi. Uz som pisal nejake podnety na zmenu (preprava cestujucich na niektorych sluzobakoch), uvidime co mi bude odpisane.
Reply on: AAA #178938:
Uplne vtipne je ze mne ide 4:30 domov sluzobak. Cize ked som zrovna na ten odchod dosiel tak som vodica poziadal ci s nim mozem ist a vacsinou mi bolo vyhovene. Na druhej strane, v mojom pripade to nie je tragedia, kedze od Predstanicneho namestia mi ide domov tbus o 4:27, 4:33 aj 4:45, cize staci zist dole a chvilocku pockat.
Reply on: Yzerman22 #178937:
Tak už som pár krát skoro ráno šiel domov a najhoršie je to, že na posledné nočáky smer stanica nenadväzuje nič.
Reply on: 810zssk #178936:
Problem je priskore ukoncenie dennej premavky, resp. nedostatocne plynuly prechod medzi dennym a nocnym rezimom.

Presne toto tvrdím aj ja už dlhé roky. Rovnako to platí aj ráno pri prechode z nočného režimu na denný, aj keď tam to už nie je tak dôležité.
Problem je priskore ukoncenie dennej premavky, resp. nedostatocne plynuly prechod medzi dennym a nocnym rezimom. Problem je tiez ten, ze z poslednych dennych spojov (cca 23:00 smer mesto) sa neda prestupit, resp. ten prestup je problematicky, malokedy sedi a bez planovaca cesty je to cele nepouzitelne.

Za idealne by som povazoval pridanie odchodu nocakov o cca 23:20 smer stanica tak aby nadvazovali na rozjazd 0:00. Samozrejme, stalo by to peniaze...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.