[Som zvedavy ako na to zareaguju zastancovia karos)
Jednoducho mas svoju ideologiu o Karosach a odmietas si priznat technicke fakty. A co sa tyka zvrhlosti konstrukcie - to uvidi kazdy strojar, len co sa pozrie na rozobrate vozidlo, takze tu alibisticky neobhahuj to, preco mas Karosu tak rad.
Ale inak je to uplne zvrateny kus srotu, ktory bol davno prekonany. To, ako to dopadlo napr. s Ikarusom je sposobene (bohuzial) kapitalistickou politikou nadnarodnych spolocnosti. Im nejde o to predat ti super vec - im ide o to, aby z teba vytiahli peniaze.
Karosa je jediny autobus, kde je pukanie ramu normalne a predpoveda ho vyrobca - vid. kniha "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe", kde je pisane, ze ram sa ma po 800km (na fungl novom voze!!!!) skontrolovat a pukliny vyvarit. Potom sa kontroluje v intervaloch tusim 4000km.

su flakaci, mali by sme sa stotoznovat s tym, ze Ta kazdy den niekto zmlati, aj ked poctivo pracujes?
Toho myslíš?
Kami
Daval som prednost 2881 (61) na hlavnej a skoro som svetlami vyblikal celeho Beethovena kym sa ten Puk pohol.
Videl som bielu B741 v Ruzinove.
Pri Bille na Bajkalskej opat Opel v Ikaruse. Tentoraz v 2823 (78/7). Odniesol si to naraznik, kryt motora a v Opli aj lave svetlo. Ak nezasiahlo motor tak to obaja rozchodia.
ad Karosa: spominanu knihu poznam (NADAS 1982), ak bude podobna o 900 a 950 mozme dalej diskutovat technicky. Necitim potrebu hladat dalsie argumenty. Karosa nie je genialna, a vacsina z vas by bola rada ak by teraz doslo 100 VP, hoci aj K950.