Clovek im chce dobre ...
Daval som prednost 2881 (61) na hlavnej a skoro som svetlami vyblikal celeho Beethovena kym sa ten Puk pohol.
Videl som bielu B741 v Ruzinove.
Pri Bille na Bajkalskej opat Opel v Ikaruse. Tentoraz v 2823 (78/7). Odniesol si to naraznik, kryt motora a v Opli aj lave svetlo. Ak nezasiahlo motor tak to obaja rozchodia.
ad Karosa: spominanu knihu poznam (NADAS 1982), ak bude podobna o 900 a 950 mozme dalej diskutovat technicky. Necitim potrebu hladat dalsie argumenty. Karosa nie je genialna, a vacsina z vas by bola rada ak by teraz doslo 100 VP, hoci aj K950.
Daval som prednost 2881 (61) na hlavnej a skoro som svetlami vyblikal celeho Beethovena kym sa ten Puk pohol.
Videl som bielu B741 v Ruzinove.
Pri Bille na Bajkalskej opat Opel v Ikaruse. Tentoraz v 2823 (78/7). Odniesol si to naraznik, kryt motora a v Opli aj lave svetlo. Ak nezasiahlo motor tak to obaja rozchodia.
ad Karosa: spominanu knihu poznam (NADAS 1982), ak bude podobna o 900 a 950 mozme dalej diskutovat technicky. Necitim potrebu hladat dalsie argumenty. Karosa nie je genialna, a vacsina z vas by bola rada ak by teraz doslo 100 VP, hoci aj K950.
[Som zvedavy ako na to zareaguju zastancovia karos)
Karosa je jediny autobus, kde je pukanie ramu normalne a predpoveda ho vyrobca - vid. kniha "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe", kde je pisane, ze ram sa ma po 800km (na fungl novom voze!!!!) skontrolovat a pukliny vyvarit. Potom sa kontroluje v intervaloch tusim 4000km.
su flakaci, mali by sme sa stotoznovat s tym, ze Ta kazdy den niekto zmlati, aj ked poctivo pracujes?
Andrej (Anndy008)