ja viem, že sviniam perly hádzať nechceš a debilom ako ja nemáš chuť vysvetľovať, ale tak aj pre nedebilov môžeš nejaký článok napísať o tom akú máš ty víziu os. vlakovej a autobusovej prímestskej dopravy na SR, príp. iné veci okolo dopravy.
nie len kvôli mne... a urobiť by si to mohol ak by sa ti chcelo aby si tvoje konkrétne myšlienky/vízie aj iní prečítali. Veď keď na webe má toľko somárov blogy (viď. Slávik či Drahovský) a pojednávajú o ničom, tak založ si aj ty a občas vypublikuj niečo na tému doprava. Práveže keby si napísal niečo obsiahle a konkrétne tak by som si to poctivo prečítal.
tak ale od teba iba počuť prázdne kecy, žiadne konkrétne tvoje vlastné predstavy o tom ako by to malo vyzerať, iba furt pľuješ síru na "bagety" a 811/812 s prívešákmi. Tak mi teda do riti konečne povedz ako si teda predstavuješ osobnú vlakovú dopravu na Slovensku. Ja som už povedal, že tam kde tie vlaky majú vyťaženosť 50-60% aspoň, príp. sa počíta pri optimalizácií výkonov VHD v rámci kraja s vlakmi ako kostrou prepravy cestujúcich na daných tratiach. Však som ti hovoril : napíš na blog svoj článok, alebo tu na imhd.sk alebo inam a ja si tvoje vízie veľmi rád pozriem. Ja som síce amatér no aspoň poviem aké mám o tom predstavy. Tak vytas ty tie svoje teda, však si odborník, alebo sa tak aspoň tváriš.
Dnes som v jednej Sorke videl za klbom prasknutu a otrasne zavarenú tyč pri tlačidle- ak to je oprava v ramci zaruky tak otras... ? Teda Sorky asi pracuju dalej v lamani...
Elektrickova zastavka na znamenie nemoze byt lebo:
a) vznikali by caste konflikty kedze tlacidlo "znamenie vodicovi" je v elektrickach umiestnene znacne debilne - kym vodic nebude vidiet ci niekto stlacil dopyt na KAZDEJ suprave tak zastavky na znamenie urcite zavadzat nie je moc dobry napad
b) niektore vozy nemaju tlacidlo "znamenie vodicovi" pri prednych dverach
V tomto smere je kĺb. sorka asi najlepší autobus. Z iných typov to má dobre napr ešte solaris, kde znamenie = dopyt (až na jedno, dve tlačidlá na tyčiach, ktoré neprislúchajú k žiadnym dverám) a to sa signalizuje vodičovi na prístrojovke piktogramom, pípnutím a ešte si to môžeaj vodič aj cestujúci overiť tým, že sa nad čelným sklom vpredu rozsvieti červené "stop".
Nie je to jedno, pretože kecho aktualizuje mapku liniek na imhd ? Aj keď je to len drobnosť, chceme tu mať predsa informácie zodpovedajúce skutočnosti, či nie?
Dnes som asi prvýkrát videl auto s výrazným nápisom a logom "Slovak Lines Opravy". ? Jazdí to aj mimo Bratislavy, príp. aj do zahraničia (podobne ako dielne a odťahovka DPB po celej Bratislave)?
Vzadu má to auto uvedenú aj informáciu, že sú autorizovaným servisným strediskom SOR a KAROSA. Robia oni nejaké opravy aj pre DPB či okrem svojich vozidiel skôr pre iných dopravcov v prímestskej, diaľkovej, medzinárodnej - prípadne aj nepravidelnej doprave?
Dnes som pred zastávkou "Pekníkova" v kĺbovej SOR-ke na 83-ke stlačil tlačidlo "Stop" neďaleko predných dverí a na moje prekvapenie sa tým pádom aj aktivoval dopyt pre tie dvere. ☺
Aj na nejakých iných vozidlách to takto funguje? Tak snáď v niektorých vozidlách netreba pred zastávkou na znamenie stláčať "stop" aj "dopyt", ale len "stop". Aj keď ideálnejšie by asi bolo len "dopyt" stláčať. ?
Peon
Vzadu má to auto uvedenú aj informáciu, že sú autorizovaným servisným strediskom SOR a KAROSA. Robia oni nejaké opravy aj pre DPB či okrem svojich vozidiel skôr pre iných dopravcov v prímestskej, diaľkovej, medzinárodnej - prípadne aj nepravidelnej doprave?