Sufus>
No, podla mna to, ze aspon jeden voz je cistejsi, je lepsie ako keby boli spinave obidva (ako napr. na T3, to fakt vyzera hrozne..). A hlavne ked sa u nas vozy umyvaju len ked su na SP alebo VP v Ustrednych dielnach...co je priblizne raz za 1-1.5 roka...
No, podla mna to, ze aspon jeden voz je cistejsi, je lepsie ako keby boli spinave obidva (ako napr. na T3, to fakt vyzera hrozne..). A hlavne ked sa u nas vozy umyvaju len ked su na SP alebo VP v Ustrednych dielnach...co je priblizne raz za 1-1.5 roka...
TeBeCe
To, ze u nas supravy T6tiek jazdia so zdvihnutym zadnym pantografom je uplne normalne. Je to kvoli tomu, ze ak sa pouziva predny zberac, tak uhlik z jeho list privelmi spini druhy voz...takze je to v podstate preto aby sa nespinil zbytocne ten druhy voz... Ak vidim supravu T6A5 jazdiacu na prvy zberac, prve co ma napadne je to, ze ma poruchu :-))
COLOR>
Mas pravdu, tie BUSE transparenty s LEDkami namiesto ziariviek su uplne super. A nie su len na tych K2Skach, ale su aj na poslednych SORoch a niektorych rekonstruovanych klbovych Karosach (napr. 1306) a mozno aj na dacom inom...
D3k0>
Kedysi davno si tu pisal, ze ludia v DPB sa hrali s tymi programovatelnymi transparentami tolko, kym nezrusili ten spodny riadok na tych bocnych tabuliach. Ale preboha jak mohli pokazit vsetky ??? To povymienali vo vsetkych ovladackach pamate alebo co ???