KLF>
Ja som hovoril o zberacoch na T6-kach. Tie jazdia len na zadny zberac. Pri T3-kach toto vsak nie je mozne, lebo nemaju vysokonapatove prepojenie v kuplovackach. A nejaky rozumnejsi dovod ma nenapada, lebo jazda na zadny zberac ma tu nevyhodu, ze prehadzovanie vyhybiek sa v tomto pripade robi uplne tesne pred vyhybkou ked je predny voz uz takmer na vyhybke (a nie vzdy sa podari)...
Ja som hovoril o zberacoch na T6-kach. Tie jazdia len na zadny zberac. Pri T3-kach toto vsak nie je mozne, lebo nemaju vysokonapatove prepojenie v kuplovackach. A nejaky rozumnejsi dovod ma nenapada, lebo jazda na zadny zberac ma tu nevyhodu, ze prehadzovanie vyhybiek sa v tomto pripade robi uplne tesne pred vyhybkou ked je predny voz uz takmer na vyhybke (a nie vzdy sa podari)...
Spectre
SORy niesu super uz len preto, ze kupovat v roku 2000 bus s automatikou je jednoducho navrat o storocie. Ja viem, ze na pohlad su to celkom pekne autobusiky, a cestuje sa v nich dobre, ale vzi sa do role vodica - nekvalitna prevodovka, s ktorou treba posilovat, a este k tomu blbo umiestnena paka. Neustale pipanie, ktore sa rozlieha po celom voze - no, nechcel by som to pocuvat stale. A nakoniec strasne pomaly reagujuce dvere, signalizacia "nevystupovat" na takej urovni, ze by som to, byt vodicom, rozkopal.
Teraz si povies, ze som zaujaty - naopak, keby sa v SORoch zmenilo len zopar technickych detailikov, okamzite by som zmenil nazor. SOR je dobry bus - nie je to taka hrkalka, ako Karosa, ale zatial nema velku perspektivu.