Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #168834:
alebo tak ako vravis.
Reply on: Mike #168817:
ako keby nebolo jedno tým chumajom, že kam tie peniaze pôjdu. Sa tvária ako keby "inteligencia" národa na východze tie peniaze vedela využiť a nerozkrádala to. ?
Reply on: Majo #168831:
Ja rozumiem, ze ide o kvalitu. Ked budu peniaze, tak nech chodia aj castejsie. Radsej ako skrtanie liniek a zdrazovanie, ktore nas neminie, a aby nebolo posledne.
Reply on: Mike #168828:
Po 21:00 je ešte príliž skoro. Ale celkom si viem predstaviť dennú premávku len v čase od 5:00 (cez víkendy až od 6:00) do 22:30 s tým, že mimo tohto času by premávali len nočáky s krátkym intervalom (max. 10 min - také linky ako N29, N53... by ho mali dvojnásobný) a vybrané električkové linky.
Síce by to niekde bolo ďalej na zastávku, ale s garantovaným prestupom na stanici (prípadne aj hocikde inde) by bolo možné dosiahnuť kratšie cestovné časy. Už len, že aký by to malo finančný prínos.

Re #168833 Majo: Ako keby táto bola lepšia.
Reply on: Mike #168817:
Teraz však o tom nebude (dúfam) rozhodovať Ficova v(l)ada.
Reply on: no.ev.di. #168829:
myslím si, že ľudia by na 95 vo večerných hodinách (možno aj v skorých ranných) prežili interval 15 min. (namiesto 10 min.)
Podľa mňa by skôr takto mal robiť DPB úspory a nie napr. rušením sedla na 34. Určite by som ľudí nenasral viac ako ich nasral DPB zrušením sedla na L34.
Reply on: Marek1978 #168821:
Samozrejme, že bolo. Stále nerozumieš, že tu nejde o vyťaženosť, ale kvalitu služby. Ak je niekde zavedený prestupný systém liniek, musia tam byť krátke intervaly, aby bola MHD použiteľná.
Reply on: Ruslan #168818:
Linka 95 je chrbtovou kosťou petržalskej MHD, a preto je pochopiteľné, že má lepší interval ako linka 68.
Reply on: Ruslan #168826:
tak to všetky, ale teoreticky môžeš buď spraviť od 21:30 polhodinový interval a buď si istý, že naserieš ľudí. MHD zas nie je iba o tom, že musia jazdiť všetky spoje plné. Neskoršie večerné spoje a skoré ranné sú hlavne o tom, že DP poskytuje určitý komfort ľuďom sa dopraviť aj v inom čase ako sú najväčšie návaly na MHD. Rozhodne nemám chuť na "banskobystrické" intervaly na nosných linkách skoro ráno a neskoro večer.
Reply on: Ruslan #168826:
Áno, po 21. hod veľmi veľa liniek už vozí vzduch.. preto skráťme rovno premávku celej MHD iba do 21 a potom nočáky, nie? ? ?
Reply on: no.ev.di. #168825:
Ja som tiež sa spojenie 34 a 84, avšak je tu pár dôvodov proti: prestup na hrane na predst. nám. (na 61, 74, 201..) ale napr. aj priame a rýchle spojenie z Dúbravky na Račko (aj z Račka), ale napr. aj do školy/gympla na Vazovovej, či do oblasti Kollárka. (Áno, všade ponúka alternatívu električka č. 5, ale...)
Čo sa 84 týka, študáci s ňou hodne chodia na Prokopa Veľkého na intráky (lebo 184 chodí v obmedzenom čase).
Reply on: no.ev.di. #168825:
ale, takto sa na L95 v skorých ranných (od cca 4.30 h. do 6.00 h.) a vo večerných hodinách (od cca 21.00 hod. - 23.30 hod.) zbytočne vozí vzduch. Určite to isté v približne tých istých hodinách vozia aj iné linky... ?
Reply on: Ruslan #168818:
takže teraz sa musí všetko riadiť podľa šablóny L68?! ? L68 má byť v preklade mimo špičky s L88, preto je aj problém so zámerom L68 v sedle posilniť, lebo posilnila by sa a rozbil by sa preklad s L88, navyše L88 by mala mať nadväznosť na L80, takže toto je taký "trojlístok", ktorý musíš riešiť ak chceš hýbať s jednou z týchto troch liniek. Osobne by som navrhol zlepšenie spojené so šetrením a síce spojiť L34 a 84, čím by sa ušetrilo a zároveň by sa vrátil do Dúbravky sedlový interval 7-8min, aj keď by už nechodil bus z Dúbravky na Predstaničné nám. ale na SAV.
Reply on: S499.1023 #168819:
Áno presne, slovenská implementácia. Všeobecne nastavené pravidlá sú ok, keďže Majo tu dal link čo sa robí v Maďarsku, alebo Praha aj s prispením €-fondov predlžuje A-čko... a tu fakt neobstojí tá výhovorka, že Bratislava produkuje nadpriemer HDP EÚ...
Reply on: Marek1978 #168811:
podľa tejto tvojej logiky by mali električky jazdiť večer nie v 20 ale v 30min intervale aby na radiále dávali 15min interval ? uvedom si, že pri autobusovej linke s klbákmi pri 10min intervale je to kapacitne rovné električkovej linke s duplákmi pri 20min intervale. Bohužiaľ vďaka ničnerobeniu za Ďurkovského a teraz to vyzerá, že aj sabotovaniu električky vďaka TEN-T bude Petržalka dlho predlho odkázaná na autobusy. Mám dojem, že čím ďalej, tým je menej jasné, čo vlastne má byť postavené a čo má fungovať.
Reply on: Mike #168817:
Jediný oprávnený príjemca - ŽSR. ŽSR - trafika pre zaslúžilých z akejkoľvek strany a vlády, možnosť prefiltrovať penize pre svoju stranu atď. ?
Reply on: Majo #168816:
Myslim si, ze v case od 21-23:00 to by nebolo ziadnym porusenim.
Reply on: 810zssk #168804:
V Tescu nenakupujem vobec. Seriem na ich pseudozľavu. A od človeka s nadpriemerným IQ by som očakával to isté. Samozrejme, že nezískaš vačšiu zľavu - utratil si viac peňazí, takže zľava je stále plusmínus rovnaká. HJe to presne tak isto ako u ZSSK. Nejako si sa zamotal.
Reply on: Mike #168801:
To je ale slovenská implementácia, nie všeobecne záväzné pravidlá ROP-ov. Ako som už písal, EÚ rozprášiť, fuj. Najprv ti zoberie peniaze a potom bude stanovovať, čo s nimi možeš urobiť (samozrejme po odobraní desiatku) ? .
Reply on: Majo #168816:
L68 je tiež nosná linka a vo večerných hodinách tam je interval 15 min. (konkrétne od 19.34 hod.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.