Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #168490:
Hoc aj hneď. I keď ja som sa navrhoval že ešte nie je na to správna doba. Tá podľa mňa bude najskôr vtedy, keď sa vyradia Karosy, lebo tie majú tlačítka príliž vysoko a teda deti alebo starší ľudia nemajú šancu dosiahnuť tak vysoko.
Reply on: Vladimír #168482:
Tak to skús presadiť v Nitre. ? A otázka na Valca: Kedy odhaduješ, že v Bratislave budú všetky zastávky na znamenie?
Reply on: Peon #168487:
pokial dobre viem, tak limit platieb bez Pinu sa tam da menit. Mne to minuly tyzden prislo vhod, lebo na chorvatskej mytnici sa pin neda zadat nijak. A s Maestrom sa bez Pinu zaplatit nedalo...
Reply on: Peon #168487:
Ja stale nevidim problem, bez PINu zaplatis na tolkych miestach, ze nema zmysel riesit nejaky automat 😉
Reply on: 810zssk #164277:
Vraciam sa k tejto téme, pretože mne sa nedávno podarilo na takto upravenom rakúskom červenom automate zaplatiť za lístok znova bez PIN kódu. ? Fakt "bezpečné"... Jednoducho to PIN nepýtalo. Skúšal som iba kartou VISA od mBank.

PS: Takto upravené sú už asi všetky automaty (teda nielen vo Viedni).
Reply on: MatejBA #168483:
V akej relacii/reportazi?
Reply on: Peon #168479:
Ked je take super ich nemat vsetky na znamenie, preco na neprisli v Berline, Dusseldorfe, Parizi, Londyne, Kodani?
Kralik na TA3 hovori, ako by mala fungovat BA MHD ?
Reply on: Peon #168479:
Či vieme o nejakom? Osobne mám na západ od hraníc ex-CS problém nájsť mesto, kde by to tak nemali.
Reply on: Peon #168479:
Pretože sú Všetky v Paríži, Viedni, Berlíne...? ❓
Reply on: Peon #168479:
Vo Viedni nie sú všetky zastávky na znamenie? (aspoň bus)
Reply on: Valec #168452:
Keď je také super mať všetky zastávky na znamenie (aj počas dňa), prečo na to ešte neprišli v Prahe, Brne, Viedni a ostatných väčších slovenských a českých mestách? Alebo viete o nejakom?

Re #168446 a.m.: Presne tak, tiež to tam poznám. Výborne si opísal situáciu, ktorá nastane v Dúbravke. ? S touto témou súvisí aj príspevok #168316
Reply on: Ámos #168473:
Tomu sa vraví urbanizácia. ?
Reply on: Hug0 #168454:
To viem. Skôr som chcel vedieť, či v DPB existuje aj iný typ brigády ako robiť vodiča. Navyše, ešte nemám 21, čiže tento rok by som to aj tak nemohol robiť (ak sa nemýlim, na vodiča MHD musím mať 21 rokov).
Reply on: no.ev.di. #168474:
Ráno sa vozieva v L67 tak cca 25-30 ľudí, popoludní to závisí od toho, ako dlho pred L67 nič nešlo. Každopádne viesť linku tak, že vynecháš prestupný bod je kolosálna ... a ver tomu, že by sa to nestretlo s priaznivým ohlasom.
Reply on: Ámos #168473:
čiže to spojenie Galvaniho a Vrakunskej cesty je v kýblu?
Reply on: Valec #168472:
však s L78 a 87 a namiesto víkendovej L67 by premávala cez víkend L178 v 30min intervale, to som myslím, že už spomínal. Okrem toho, vyťaženosť L67 klesla pokiaľ sa nemýlim a už tam nejazdia 12m ale 9.5m. Tým nechcem povedať, že je to nevyťažené, ale L67 prišla o nemálo ľudí práve tým skrátením trasy a zrušením premávky k Avionu. Cez pracovné dni ľudia využívajú na dopravu od Astronomickej prevažne L78 a 87. Raz som chcel ísť od Astronomickej s L87 ale nastúpil som do L67 ? a napriek poobednej špičke, kúsok po 16:00 bolo s tým šlo na celej trase asi 25 ľudí, akurát tak na 9.5m, pričom by sa to zmestilo aj do 78 alebo 87.
Reply on: no.ev.di. #168471:
to je stary projekt. presiel premenou, citaj viac tu:
http://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/pharos-pri-avione-zacina-cestou.html
Reply on: no.ev.di. #168471:
Nič sa neboj, ja som videl už niekoľko výkresov ako to má vyzerať. Len sa ťa pýtam, ako sa ľudia z Vrakune a Biskupíc dostanú na zastávku Astronomická, kde prestupujú na električky. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.