nech teda zdražejú PCL o 5-10% ale nech ponechajú pásma. Ak plánujú zdražieť a nabudúci alebo ešte tento rok škrtať linky, tak nech si toto zvyšovanie cestovného strčia niekam. Zaujímavé, že sa chválila, že ako majú príjmy z reklamy a tých šibnutých televízií ale peňazí chýba stále viac ?
ak si dobre pamätám, boli dve alternatívy - súčasná, tj. zdražiť 15 a 60 min. o 20 centov a zdražiť aj električenky a tá druhá bola zdražiť 15 a 60 min o 10 centov a električenky zdražiť ešte viac... Ako obyvateľ BA by si si vybral čo?
inak, celkom by ma zaujímali dve veci, ale asi bola iba zle odprezentovaná médiami - zrušenie pásiem + PCL "celosieťový"...
Nie je to reálne tak, že pásma ostanú a v ich hraniciach neskôr (keď sa podarí) vzniknú zóny 100+101?
A "celosieťový" nie je celosieťový, ale iba na pásmo 1+2 (alt. zóna 100+101), keďže sa pásmové nebudú predávať? Lebo ak by bol "celo"sieťový, tak by musel predsa zahŕňať aj 630,801,901...
Super nápad s obrazovkami v autobusoch. Skôr by tam mali byť použité ale filmy o prírode zo Slovenska (Vysoké Tatry, Nízke Tatry, Slovenský raj)... A na spodnej časti obrazovky by sa mali zobrazovať informácie o zmenách, výlukách a iných dôležitých činnostiach v doprave. Dúfam, že sa to postupne takto zmení a budú s tým spokojní aj ostatní užívatelia MHD
typické. najprv mediálna masáž, že "trebalo by zdražiť", ale primátor povedal nie: "primátor vrátil cenový návrh, lebo - neviem čo" atď. Vraj objektívne treba podražiť o 20percent kvôli inflácii. A prekvapenie, zrazu je to miestami o 40 percent..
chápem, že zdražovať sa musí ale lístky zdražieť o 0,20€ mi príde ako uletené až moc. Nemohol by byť 15min za 0,60€ a 60min za 0,80€? Myslím, že zdraženie o 3Sk je primerané ale o 6Sk sme tu ešte nemali. Keď sa prechádzalo na € tak ceny šli hore, ale to akosi DPB neráta ? namiesto 18Sk lístka na 30min, museli ľudia používať hodinový za 21Sk a takisto ho museli používať akonáhle chceli prestúpiť. Keď teda sa DPB odvoláva na to, že sťažnosti na zdražovanie lístkov sú neopodstatnené, resp. zanedbateľné, keďže väčšina príjmov z cestovného je z PCL, tak prečo sa potom tak trhajú zvýšiť základné cestovné o 0,20€? Aspoň keby pristúpili na povolenie prestupu na 15min lístok.
tak mali dodať vlastný vzhľad aj predku a nie, že predok vyzerá moderne a zvyšok archaicky, pôsobí to ako päsť na oko. Keď už tak mohli sa pohrať so vzhľadom dnes už nepremávajúcich motorákov 850 a 851 a mohli ich "čumáku" dať elegantnejší vzhľad a dať to na 861. A tiež som zvedavý na tie 4 schody vo vnútri, či aspoň niesú také vysoké. Tiež trkvasi nevedeli spraviť o 1-2 schody menej?!
inak je zaujímavé, že na trati 160 jazdia trebars 813, či 810/811 s prívešákmi na niektorých osobákoch a to je kapacita nižšia ako budem mať 861, na trati 172 a 173 teda chcem vidieť ako sa to zaplní, keď sa hovorí, že od Brezna po Margecany často stačí iba 810 sólo... alebo či to dajú na trať ZA-Rajec, či CA-Makov alebo na Oravskú lokálku. 757 si dáva robiť ZSSK a 756 Cargo, tak je?
ou obchodne a ou zeleznicne, ze budu na znamenie je zbytocne, este ani raz sa mi asi nestalo, ze by tam 65 nemusela zastavit vzdy niekto nastupuje a vystupuje aj skoro rano aj vecer. a takisto osloboditelska, ktora je na znamenie sami este nestalo, ze by tam 65 nestala. a vsetky zastavky na znamenie je blbost, lebo su zastavky na ktorych vzdy musi autobus zastavit a tiez by vznikali velke diery v chronometrazi
Inak vsimnite si, ze nocak ma stat 1,60 EUR - cize menej ako dvojnasobok 60 minutoveho. Tipujem vsak ze nocny listok bude dalej v predaji len v automatoch a DPB, to bude zas radost to zhanat. Preco to vlastne nezrusili?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk