brrrr, až ma striaslo, keď si spomenul tých 5m pred prechodom. Prechod pri zastávke L68 Trnavské mýto je ten istý, ba ešte horší prípad, lebo keď ľudia prechádzajú popred autobus stojaci na zastávke a od Steinu ide prúd IAD, tak to je riadne nebezpečná situácia ?
aha, takže keď sa na "podiv" jazdí cez Špitálsku, tak nech sa jazdí aj ďalej ba čo, nech sa jazdí ešte viac (oprav ma ak som niečo v tej argumentácii prehliadol) ?
Viacero ľudí donúti chodiť MHD ? O tom by som si dovolil pochybovať, ale skôr sa mi jednalo napr. o také zásobovanie prevádzok, ktoré v dotknutej oblasti sú a keďže napr. zeleninu nedonútime chodiť MHD ako tých ľudí ? - tak skôr preto, ale je dosť možné, že to bude ok natoľko, že chodcom na kamennom predĺžia zelenú ?
Re #167340 aquila: samozrejme - pokiaľ je na tom veľmi zle tak nie je čo riešiť, aj tak som ale viac menej spomínal v tejto súvislosti piliere, s ktorými sa zrejme rozhodne dá pracovať.
Re #167347 810zssk: Z bezpečnostných dôvodov - nemusíme sa dúfam o tom baviť ďalej ? Niečo sa s ním bude musieť urobiť a samozrejme nikoho by nepotešila niekoľkomesačná ak nie vyše ročná odstávka po pár rokoch premávky električky do Petržalky - a údaj o predpokladanej trvácnosti navrhovanej rekonštrukcie by mohol byť smerodajný.
okolo Vojenskej chodím dosť často a osobne by som celé to obratisko zrušil /ak by bola náhrada/.
Ešte raz pripomínam, že ledva je tam miesto na kĺbový trolejbus, ktorý stojí tak, že porušuju zákon o premávke na pozemných komunikáciách, pretože stojí tesne pred prechodom pre chodcov (žiadnych 5m pred) a chodci skáču hneď poza trolejbus na cestu pred autá. Ja osobne tam s autom takmer vždy zastavím.
Pokiaľ ten prechod nespravia inak, resp. pokiaľ to tam nepreorganizujú, tak to obratisko je veľmi nešťastné. Aj L22 tam stála iba krátko
mohla by sa zrušiť aj 38, ale v tom prípade by musela 30 ísť aj k Tescu Lamač.
V dnešnej dobe ide L38 každú hodinu, a odchod z Patrónky má xx:00 (tuším) . Dve minúty pred ňou ide L30. L38 ide od Patrónky prázdna, max. sú v nej 1 až 2 cestujúci, ktorí nestihli L30.
Ale pri Tescu Lamač sa 38 naplní a cestuje ňou na Segnáre a na Krematórium okolo 15 až 20 ľudí. Na Segnároch vystúpi väčšina a zvyšok ide na Krematórium a aj to preto, lebo do Krematória ide z 5 cestujúcich (ktorí idú na konečnú) až 2 a 3 ľudia idú do Baumaxu.
a nemohla by sa L192 točiť cez Vojenskú tak, že by šla späť ako L212 cez ul. Pri suchom mlyne, okrem toho L192 robia kraťase, ten jeden za pol hodinu keby tadiaľ prešiel, nič by sa nestalo.
cez týždeň občas chodia revízori na L92 ráno okolo 8.00 hod. , nastupujú na Einsteinovej a idú po ZOO.
Na L192 som pravidelne 2x do týždňa vídaval revízorov doobeda na zastávke Hrobákova (smer Romanova a aj smer Nám. Hraničiarov), ale za posledné dva týždne som tu revízora nestretol a to využívam L192 skoro každý deň.
Na L53 a L65 chodia revízori tiež, hlavne vo Vajnoroch na zastávke Uhliská. Už niekoľko krát ma aj kontrolovali, ale neviem o tom, že by niekoho chytili, ľudia tu dosť poctivo cvakajú lístky. (aj ked je to okrajová časť mesta.
Na L91 a 191 chodia revízori akurát tak po Novým mostom a pri Auparku, v Čunove a v Rusovciach som revízora ešte nikdy nevidel...
No to s tými študentmi ma len tak napadlo, lebo raz keď som išiel 192, tak nastupovala skupinka študákov na Nám. hraničiarov a vystupovali pri ZOO. 901 má podľa mňa minimálne v lete cez víkendy význam.
Ako to tu už niekto raz písal, treba zvýšiť kontrolu cestujúcich. Bud bude mať DPB z nich väèší "zisk" alebo sa vyprazdnia busy. Mòa by zaujímalo kolko krát boli revizori na 91/191, 92/192, 28, 53 a na iných linkách ktoré premávajú v okrajových èastiach BA. Vo veèerných hodinách a (najmä cez víkend) neviem èi som vôbec niekedy stretol revizora. Je vysoká nezamestnanosť ¾udia èo by vyhovovali tejto práci urèite sú.
Re #167357 kecho: Mohli, bez najmenšieho problemu. Vdaka intervalu 92/192 sa aj ja rozhodujem èi bus+el alebo 92/192, podla potreby. Ale napíšem ti z môjho pohladu .92/192 1.nikdy tam nie je zápcha 2. èasovo je to rýchlejšie 3.Vïaka ZV Vozovòa Pe sa mi nikdy nestalo že spoj nebol hradený dokonca ZV prišlo max 5 min po odchode 4.nehrozí prestoj ako u el. 5. nemusíš prestupovať 6. žiadna tlaèenica 7. krajšia cesta pre mòa
Tak sem nelez. Ty sem neustále lezieš napriek x banom a egoisticky si dovolím tvrdiť, že aj keď ma všetci neobľubujú, tak tých, čo ma považujú za vymasteného debila, mám RÁDOVO menej ako ty.
Oplatí sa ešte zamýšľať nad tým, prečo DPB, a. s. nemá aktualizované cp na svojej stránke, hoci na cp.sk už sú aktuálne údaje? (ktoré im musel poslať samotný DPB..) Aspoň vieme, u koho konkrétne je chyba.
skor si myslim, ze to je naopak - on sa este da prezit a skor komunikaciu s tebou povazuju ludia za plytvanie.
Re #167355 no.ev.di.: Vojenska nemocnica ... nie je tam ale problem s tym obratiskom? (tj nemoze tam mat 18m bus problem, ked tam zaroven bude 18tbus ?)
Re #167356 no.ev.di.: Istejsie je tam mat 192, lebo ty by si najradsej urobil nejake zmeny na 37 a 63, ktore by isto boli "super riesenim"
študenti z euba idú kombináciou 88/192? a odkiaľ, keď oficiálne intráky sú tuším na hopa a v slovnafte?
Re #167344 Technopol: a nemohli by ísť stvčkári napr. cez prestup pod mostom alebo na zochovej a patrónkari 83 alt. 93/95+83?
mimochodom, nerozumiem, prečo pri súčasnej mizérii nezrušili ako prvú L901...
a tí sú natoľko indisponovaní a nemohúci, ako ty, že potrebujú pre 2-3 ľudí vzkm navyše preto lebo ani po 10 rokoch nespoznali kúzlo prestpnej tarify a musí im chodiť bus priamo?! Ja som myslel, že pravidlá sú rovnaké pmre všetky linky a m.č., že ak tam jazdí minimum ľudí, tak to nemá zmysel... ? to čo vozí L192 k Tescu, tak to poberie L37 a 63,či sa mi ešte pokúsiš do hlavy natlačiť kaleráby,že v sedle ide L37 a 63 tak plná, že tých ani nie 5 ľudí do hodiny nepoberie? Nebuď smiešny prosím Ťa, dnes som mal zábavy už dosť...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk