Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #167066:
že ich konečne debilov napadlo aj cez most Apollo viesť nejaký nočák ? jedna "N" linka do Petržalky by mohla ísť cez most Apollo aj. Mohli nechať N95 cez Nám. SNP a Šafko a odklonom cez most Apollo ju viesť, ale to by chcel človek asi veľa aby kompetentní zapli mozgy a spravili to.
Ja nechápem čo tu všetci toľko onanujete nad zrušením sedlovej prevádzky linky 34. Nepredpokladám, že by jazdila podľa prázdninového CP (teda popoludní až od 14:30) ale ak by náhodou áno, tak o necelý mesiac začínajú prázdniny kedy by nepremávala tak či tak a čo bude od septembra ešte isto nikto nevie. Takže tie 3 týždne sa to nejako dá prežiť.
Reply on: ivanbuto #167058:
Ano, islo, ale tam je to v poriadku, bolo to tu spominane, ze tam to naozaj ma opodstatnenie, ale na L95 urcite nie. Tu mam odsledovanu denne a viem ako chodili predtym a este im teraz natiahli chronometraz uplne zbytocne, kedze to stihali bez problemov.
Reply on: david1 #167063:
Linka 38 slúži aj na spojenie Tesca Lamač s Kramármi cez Vojenskú Nemocnicu.
Reply on: diky #167003:
presne tak ,ku krematoriu chodi L37 a do lesoparku sa chodi za sportom takze staci doplnkova linka cez vikend.

L 38 zrusit - nahrada L37
L43 - cez tyzden premavka v spicke ,cez vikend a sviatky povodny interval .
Reply on: Petto #167055:
Racianska radiala potrebuje hlavne v rannej spicke pridat a nie zosekat spoje.
Reply on: 810zssk #167044:
k tvojmu navrhu L158 kto by cestoval cez vikend na Technicku??
Docela by mě zajímalo, do kdy bude v provozu v Bratislavě tramvajová doprava než bude plně nahrazena velkokapacitními autobusy. A jak se využije prostřední pás, jesli jako další pruh pro auta, nebo se osadí zelení. Asi se využije pro auta a zřídí se metrobuspruhy. Stejně tak se asi vyřeší Petržalka s novou silnicí ve stopě dříve plánovaného metra.
Reply on: ivanbuto #167057:
Ale zamysli sa trosku, pokial nebol pridany odchod na "vynovenej" 63ke, ako sa mohli navysit vzkm ??? Jedine co ma napada, ak sa pridalo jedno poradie na L63, tak vzkm sa navysili len vdaka vyjazdu/dojazdu z vozovne toho noveho poradia. Ci sa mylim ? ?
Reply on: Marek1978 #167035:
Predsa išlo aj o iné linky, a argument, ktorý uvádzaš, nie je úplný - tie prejazdy sa asi mohli urobiť tak či tak (nech potvrdí grafikonista), čím by sa ešte ušetrilo.
Reply on: Petto #167037:
Tako sa píše aj v nedávnej novinke na imhd.sk, na viacerých linkách predlžovanie jazdnej doby znamenalo aj navýšenie výpravy, tým pádom viacej reálnych vzkm. Samozrejme je vopred nejaká objednávka, neviem presne, ako sa potom upravujú takéto prípady, ale REÁLNE to je zvyšovanie nákladov, a v tomto kontexte je napr. navrhovaná zmena na 34 naozaj dosť veľká drzosť.
Reply on: Petto #167055:
jj ta reorganizacia by bola najlepsie riesenie ? v sucasnom stave sa toho fakt moc vymysliet neda
Reply on: Ttom #167054:
Skor som za kompletnu reorgaaizaciu el. liniek, no realne to moc nevidim,tak preto L4 mi pride ako najmensie zlo, lebo na ostatnych radialach ( raca, Ruzinov) by som si netrufol nic redukovat. Mozno este L5 skratit v sedle tiez KV-Vinohrady,ale to uz len vyslovene tipujem, necestujem velmi dalej za Karlovku ci dalej ako Vinohrady.
Reply on: Petto #167052:
no tak len v sedle by sa to mozno aj dalo, aj ked zase by doslo k zhorseniu aj na spitalskej a vajnorskej..ved predsa 4 sa uz raz menila na spickovu len cez prac.dni (90. roky) a vratili to spat po case
Reply on: Petto #167051:
ako mojim snom je zavedenie niecoho na sposob 101 ☺ ze stoji trebars len na Borskej, Segnerovej a Molecovej,ale vzdy mas sancu prejst jednu dve zastavky a nieco ti ide..ani tie zapchy v KV uz nie su tak strasne ako dakedy v 2006, ked auta stavali az po Lackovu, busy by tam jazdit mohli..mam teraz dost skusenosti s Racou, tam ked doslo k nehode na Riazanskej, tak som si presiel na Gardu a za 5 min dosla 59, aj ked jazdi len v spicke, ale aspon nieco
Reply on: Ttom #167049:
Ja som hovorl len o redukcii v sedle na L4, podvecer by som nechal L4 aj kvoli Polusu. To som zabudol dopisat - cize L4 by mala charakter ranna spicka, poobedny zidak, t.j. vodicov by si realne neusetril,ale aspon zopar vzkm,ktore by si potom presunul na posilnenie L12 po 21:00
Reply on: Ttom #167048:
Elektrickovy charakter karlovky je uplne na milu Jarmilu, potvrdilo sa to aj teraz vcera pocas toho prestoja o cca 19:45 pri Shellke. Kopili sa supravy pri Shellke, po NAD ani stopy, prisiel som pod Novy most chvalabohu aspon s 28ckou a zalozaky si este aj tak odpocivali pod Novym mostom obidva!!!
Vraj je prikaz vypravovat zalozaky az polhodinu po vzniknuti prestoja. Ako to co ma znamenat ??? ze polhodinu. ? ? ?
Cestujuci platiaci si listkyi celkovo sluzby ma polhodinu stepovat na nejakej zastavke a cakat na NAD,pricom sa vobec nemusi dostat do 1. NAD ?
Dlhe diely maju aspon 133 a 28+29,ale co stara cast Karlovky. Nepozadujem ziadnu novu linku pre karlovku, ale len zmenu prikazu aspon pre karlovku - lebo ked nie je elina,tak su odrezani "od sveta" co v zimnej sezone nie je zrovna prijemne.
Reply on: Ttom #167045:
Pošli mi prosím na seba e-mailovú adresu alebo mi napíš na peon@chello.sk Díky.
Reply on: Petto #167047:
takze 12ka je tiez len taka zbytocna linka? ? no kedze s nou vecer chodim tri razy do tyzdna, medzi 20-21 tak ti garantujem, ze pred nami odchadza plna 4, ja si pockam na jesenskeho na 12, ktora pride poloprazdna zo safka...na novom moste si uz nie je kde sadnut a castokrat je slusne zaplneny priestor na statie - nie tlacenica, clovek ma tak akurat okolo seba meter volneho...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.