Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #166870:
Ale dnes je VIKEND, nema tam co hladat chronometraz pre tyzdnove zapchy.

Narazal som ale na zmeny vikendovej chronometraze o ktorej sa tu pisalo cca tyzden dozadu, na titulke je k tomu aj clanok 😉
Reply on: 810zssk #166869:
Mozno je robena pre prac. den kedy su zapchy 🙂
Co sa tyka tej chronometraze.. dnes som isiel 63, tam to je urcite nie je spravene dobre.. celu cestu sme sa vliekli a aj tak sme chvilku vetrali na kazdej zastavke.
Reply on: Petto #166866:
A ty to neprehanaj s logikou, Dunco sa proste musi zasadne voci niecomu vymedzovat a ma zasadny problem akceptovat ludi inych ako on.
Reply on: Petto #166866:
máš pravdu, aj Skalická MHD je zaujímavejšia ☺ keď by som mal ísť na nejaké príjemné miesto k Dunaju, tak idem na Dunajskú hrádzu za Slovnaftom alebo pri Ovsišti, kde je menej ľudí a nie kaviarne človeku za zadkom.
Reply on: no.ev.di. #166859:
To uz zase neprehanaj s tou Skalicou. Vravim, Eurovea nie je vraj este ani plne skolaudovana, okrem toho je len otazkou casu, kedy ju zase rozsiria smerom k T115
Reply on: Ivan3 #166862:
Otázka rekonštrukcie má aj ďalšie podbody, napr. plavebný gabarit. V 80tych rokoch už asi nebolo ani nad čím rozmýšľať a betónovala sa pôvodná drevená mostovka a most je aj vďaka tomu v takom stave, že by sa za pár rokov zrejme samovoľne zrútil. A rekonštrukcia mi príde ako vhodnejšie riešenie, najmä keď bude vhodné čoskoro začať stavať ďalší most v rámci D4.. Osobne by som v rámci rekonštrukcie zachoval obe polia s novými lávkami po oboch stranách (železničné pole - cestný most jeden jazdný pruh - pre linku MHD ak taká bude potrebná a červené či modré majáky, vjazd do striedavého jazdného pruhu riadený signálmi).
Reply on: Valec #166848:
Mam z dobreho zdroja ze to bude trochu inak ako tvrdis 😉
Reply on: no.ev.di. #166847:
Eurovea ma toho ovela viac ako len "handry". Ako obyvatel nedalekej oblasti mimoriadne vitam to nabrezie atd, je to nieco co ma snad kazde mesto okrem donedavna Bratislavy.

Nedaleko mam aj Polus a to je nieco UPLNE ine.
Reply on: 810zssk #166845:
Je jedno jestli Štefánikův most je nebo není na seznamu UNESCO. Stejně tak drtivá většina památek tam není.
Co bude znamenat odstranění mostu a místo "rekonsturkce" nmovostavba? Jen to, že se nic nepostaví třeba i 50 let. Rekonstukce mají mírnější normy než novostavby. Kdyby se nevymejšlelo a normálně se to rekonstuovalo, tak už se přes něj jezdí. Jenže táhnoucí se diskuze výsledek nepřinášejí.
Reply on: kecho #166853:
To ja som raz išiel z Ružinova 14 na Jesenského, tam som vystúpil a kým tá 14 prešla na Šafko, stihol som tam prejsť peši a ešte aj skočiť do kníhkupectva na Štúrovej kúpiť jednu knihu. ?
Ja mám tiež odskúšané, že keď idem poobede alebo večer zo školy, tak ak nie sú zápchy, je to rýchlejšie 4+50 ako priamo 9 (z Botanickej do Ružinova), ráno by som to ale neriskoval.
Reply on: no.ev.di. #166859:
Je pochopiteľné, že L13 je najpomalšia, keďže sa motá v centre a po pešej zóne. V takom prípade ani nemá zmysel porovnávať rýchlosť električky s pešou chôdzou (ako to tu niektorí robili), ani s autobusmi (ktoré tadiaľto ani nejazdia).
Reply on: kecho #166853:
niekde som počítal, že akú priemernú rýchlosť majú ktoré linky a najpomalšia bola L13, nejak 13-15km/h v mala priemer. Najviac bolo 22-23km/h v priemere na L5.
Reply on: Petto #166852:
pozitívom Eurovey je použitie oblúkov v interiéri a miestami aj v na vonkajšej fasáde budovy, ale vzhľadom na to čo Eurovea "ponúka" je pre mňa asi tak zaujímavá ako MHD v Skalici ?
Reply on: Peter6607 #166856:
Nemusí sa starať DPB, ale musí sa starať mesto, čiže to ide z tých istých peňazí.
Obsaditeľnosť 182 vs. 102 cestujúcich vôbec nie je porovateľná. Odhliadnuc od toho, že v BA sólo električky nejazdia.
A to, že sa tebe siršie rozchody nelubia je ten posledný detail, ktorý by mal byť zohľadnený.
Reply on: Valec #166834:
Lenze o cestu sa nemusi starat DPB ?
Provnaj si cenu Varia LF a Škody 26Tr Solaris (aj kapacita je priblizne zhodna).
Netreba to viac rozoberat, ja mam rad elektricky s rozchodom 1m, ale znepojilo ma, ze dajaky intelektualny blabotali o zmene rozchodu, sirsie rozchody sa mi nelubia.
Reply on: no.ev.di. #166850:
A keď dáš ruku na koniec toho pásu na držanie (spodok) kopne ta prúd ?
Reply on: Valec #166834:
Podľa mňa je jeden z výrazne znevýhodňujúcich faktorov električiek pre našich krátkozrakých politikov dopravná cesta pre ED. Kdežto autobus a trolejbus idú po pozemnej komunikácií, kde premáva všetko, ED má vlastnú dopravnú cestu. No dopravnú cestu pre ED spravuje samotný DP, čím má náklad, ktorý nevykazuje pre AD vôbec a pre TD len čiastočne.
Reply on: toldo #166851:
keď už k tej rýchlosti - raz mi zdrhla 13tka na ĽŠ, tak som bežal na šafko a videl som ju aj odtiaľ odchádzať, no o minútu prišla 14tka, tak som ňou išiel na Mariánsku, behom hore kopcom a ajhľa - na Vysokej som nastúpil do tej zdrhnutej 13tky 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.