Najprv by museli vyhrat tender a dalsia vec je, ze teraz budu chciet asi CNG a tieto tusim este nerobia CNG. Inac su fakt super a cena by mala byt okolo 400.000,-eur.
Helenka neletela, lebo nevie co je to plynovy pedal...a o tej jej "skvelej" jazde by som radsej pomlcal...plyn-neplyn-plyn-neplyn-plyn-neplyn...500 metrov pred zastavkou da dole nohu z plynu a ledva sa do nej dokotula a podobne:D:D:D a samozrejme vikendovy vecer na linke 91, ked vsetci jazdia na +3 z jaroviec, tak pani Helenka dokaze ist na -5...ona dokaze urobit takmer 2 minutove meskanie aj medzi zastavkami Novy most a Aupark:D
Co sa tyka tej chronometraze.. dnes som isiel 63, tam to je urcite nie je spravene dobre.. celu cestu sme sa vliekli a aj tak sme chvilku vetrali na kazdej zastavke.
máš pravdu, aj Skalická MHD je zaujímavejšia ☺ keď by som mal ísť na nejaké príjemné miesto k Dunaju, tak idem na Dunajskú hrádzu za Slovnaftom alebo pri Ovsišti, kde je menej ľudí a nie kaviarne človeku za zadkom.
To uz zase neprehanaj s tou Skalicou. Vravim, Eurovea nie je vraj este ani plne skolaudovana, okrem toho je len otazkou casu, kedy ju zase rozsiria smerom k T115
Otázka rekonštrukcie má aj ďalšie podbody, napr. plavebný gabarit. V 80tych rokoch už asi nebolo ani nad čím rozmýšľať a betónovala sa pôvodná drevená mostovka a most je aj vďaka tomu v takom stave, že by sa za pár rokov zrejme samovoľne zrútil. A rekonštrukcia mi príde ako vhodnejšie riešenie, najmä keď bude vhodné čoskoro začať stavať ďalší most v rámci D4.. Osobne by som v rámci rekonštrukcie zachoval obe polia s novými lávkami po oboch stranách (železničné pole - cestný most jeden jazdný pruh - pre linku MHD ak taká bude potrebná a červené či modré majáky, vjazd do striedavého jazdného pruhu riadený signálmi).
Hug0