Reply on: Ignác Igor #166549:
Ja zas mám postrehy na L63: smer Lamač nebol dôvod pridávať ani minútu, smer Avion pridanie minút je namieste, avšak 5 je moc, stačilo 2, max. 3 a aj tie sa mali pridať ku koncu trasy na Trnávku. Nehovoriac o tom, že nedele doobeda a víkendy po cca 18tej sa už dalo dojsť do avionu občas aj na +2, väčšina vodičov chodila na 0. Ato stačilo ísť po trase max. 55 kmh, tam kde je 70tka tak 70kmh. Keby sa vyhodnocovali DAT-karty z palubákov, asi by vyšli iné hodnoty či a koľko min. pridať...L70: ok že sa pridáva smer nový most, akurát sa pridala minúta medzi Vlčie Hrdlo zastávka a Vlčie hrdlo práve po tom, ako tam na víkend vypli semafory, teda po starom to reálne trvalo 2min. podľa chrono 1 min. po novom to trvá reálne 1min. podľa chrono 2 min. A druhá minúta sa pridala medzi prístavný most a prievozskú, čo je ok. Akurát odchody zo ŽST PB ostali pôvodné. Po príchode L70 pod nový most bolo po starom 5 min. (ak došla presne čo bolo priam nemožné) do odchodu liniek 37 a 91. Stalo sa že L70 meškala 5min. a prípoje pred nosom zdrhli. Teraz sa pridali smerom podmost 2min. Ale ak ostali odchody zo ŽST PB, rovnako ako pôvodne sa môže stať že sa zo 70tky nestihnú pod N.Mostom prípoje. Akurát to už bude meškať iba 3 min., nie 5 ako pôvodne...?
810zssk
Kriza nie je .