Reply on: Spectre #16657:
Vies, ja som pred casom bol na Hrobonke na kanali pod akousi 15Tr. A je to zhnite. By si sa divil ake zhnite tie trolejbusy su. Pochop ze to v zime jazdi na posolenych cestach (koliba, vnutorne hory....) a na tom rame sa to podpisalo. A neviem co nadavas na kachny, vezmi si, ze tych serblov medzi nimi je relativne malo. A pekne vozy mame tiez. Ale to je to iste ako u trolejbusov. Su lepsie kusy aj horsie kusy. Inac, ja viem ze ty mas trolejbusy rad, ako ja tramvaje, ale musis uznat, ze niekedy su to poriadne vraky. Aj ja niekedy sam poviem, ze nejaka tramvaj je srot. Ano, napr. 7813+7814, to je ukazkovy serbel, alebo 7763+7764. A z krasnan napr. 7080 alebo 7729+7730. Vcera som bol na Hodzovom nam. a trosku som kukal co to okolo mna chodi. A niektore trolebusy su fakt vraky. A nic nezmeni fakt, ze vsekty 14 Tr su po zivotnosti, ani fakt, ze niektore z nich su pekne. Ono je rozdiel v peknosti zvonku a zvnutra a v technickom stave. To mas to iste ako Shithnisy - mozno su pekne, lakajuce, ale su nekonecne zvratene.

Spectre
O tej udrzbe som to ale nemyslel ani vzhladom na cesty. Myslel som to skor o vole robit dajaku udrzbu. Ono jedna vec je pravidelna udrzba predpisana vyrobcom, na ktoru sa u nas podla vsetkeho zrejme kasle. Druha vec je udrzba preventivna, ku ktorej je treba len trochu dobrej voly. Ono totiz ked robis udrzbu preventivnu, nemoze sa ti stat, ze ti nieco zhrdzavie, alebo ze zhori motor, resp. praskne ram. Preventivna udrzba podla mna vyde aj omnoho lacnejsie, ked sa to vezme v globalnom meritku. V mnohych pripadoch by na nu nebolo treba ani nove prostriedky a urcite by sa vystacilo so zamestnancami, ktori tam su. Brani tomu ale to, ze sa nikomu do nicoho nechce, az kym nie je situacia kriticka. Predovsetkym by bolo treba zaviest riadnu kontrolu v celom DPB, od hora dole. To uz ale otvaram trochu inu temu....