Reply on: luky133 #166452:
V Česku médiá tliachajú momotiny. Článok obsahuje veľa nezmyslov. Napríklad to, že berlínske električky menej opotrebujú koľajnice, nie je pravda. Berlínske električky Bombardier Flexity Berlin vyhcádzajú z koncepcie ADTranz Incentro s pevnými podvozkami a voľnými kolesami, čo je najviac koľajožravé riešenie. ĎAlej nie je pravdou ani to, že električky majú dvere po obcoh stranách - objednané je obojsmerné aj jednosmerné riešenie.Žiadna iné električka koncepcie 15T na svete neexistuje a preto sa nedá posudzovať, či je predražená alebo nie. Nákup prakticky bez výberového konania (Praha nastavila prekticky nikým iným nesplniteľné podmienky a Škoda vyhrala s vtedy ešte neexistujúcim vozidlom) určite nebol kóšer ale či sú električky dobré alebo nie sa ukáže až postupom času.
810zssk
2. Toto nie je pravda, istu dobu bola 901 aj ako primestska linka a tak to je spravne. Osobne by som 801 a 901 riesil ako primestske linky, 630ku kombinovane.