Reply on: luky133 #166452:
V Česku médiá tliachajú momotiny. Článok obsahuje veľa nezmyslov. Napríklad to, že berlínske električky menej opotrebujú koľajnice, nie je pravda. Berlínske električky Bombardier Flexity Berlin vyhcádzajú z koncepcie ADTranz Incentro s pevnými podvozkami a voľnými kolesami, čo je najviac koľajožravé riešenie. ĎAlej nie je pravdou ani to, že električky majú dvere po obcoh stranách - objednané je obojsmerné aj jednosmerné riešenie.Žiadna iné električka koncepcie 15T na svete neexistuje a preto sa nedá posudzovať, či je predražená alebo nie. Nákup prakticky bez výberového konania (Praha nastavila prekticky nikým iným nesplniteľné podmienky a Škoda vyhrala s vtedy ešte neexistujúcim vozidlom) určite nebol kóšer ale či sú električky dobré alebo nie sa ukáže až postupom času.
Peon
Re #166387 Peon + #166405 Peon:
"1/ V decembri prebieha nove spracovanieCP a preto prebieha aj aktualizacia CIS. Ak prevadzkovatel nedoda platne schvalene CP potom sa linka nenachadza v datach.
Linky, ktore boli od Blagussu dodane, su v CP. Po Vasom upozorneni samozrejme Blaguss oslovime a ak dodaju platny schvaleny CP bude okamzite zapracovany.
2/ Linky 801 a 901 mame stale uvedene v MHD a nikdy tomu nebolo inak, nakolko uvedene linky dostavame spolus linkami MHD Bratislava od DP Bratislava.
Preto ani v PDF formate na internete nie su a ani nebudu.
3/ Linka 23 MHD BA nam bola dodana tak, ako ju vidite na stranke. Na zaklade Vasej reklamacie preposlem Vas e-mail na DP BA a ak dostanem opravene data, budu okamzite zapracovane.
Poznamka s prestupom pri zastavkovych CP opravdu nie je, ale pri vyhladavani Vam vyhladavac prestup ponukne.
Vsetky data nam dochadzaju v elektonickej forme od prevadzkovatelov a nemame moznost do dat svojvolne zasahovat a data upravovat, preto je vzdy potrebne, aby nam CP dodal prevadzkovatel."