Reply on: luky133 #166452:
V Česku médiá tliachajú momotiny. Článok obsahuje veľa nezmyslov. Napríklad to, že berlínske električky menej opotrebujú koľajnice, nie je pravda. Berlínske električky Bombardier Flexity Berlin vyhcádzajú z koncepcie ADTranz Incentro s pevnými podvozkami a voľnými kolesami, čo je najviac koľajožravé riešenie. ĎAlej nie je pravdou ani to, že električky majú dvere po obcoh stranách - objednané je obojsmerné aj jednosmerné riešenie.Žiadna iné električka koncepcie 15T na svete neexistuje a preto sa nedá posudzovať, či je predražená alebo nie. Nákup prakticky bez výberového konania (Praha nastavila prekticky nikým iným nesplniteľné podmienky a Škoda vyhrala s vtedy ešte neexistujúcim vozidlom) určite nebol kóšer ale či sú električky dobré alebo nie sa ukáže až postupom času.
Peon
1) Ak sa tak stane, budem tu o tom informovať.
2) Hmm, ja si pamätám, že 901-ka nejaký čas bola aj medzi medzinárodnými linkami na www.cp.sk , a teda aj v PDF-ku na http://portal.cp.sk . Ale nemám to ako dokázať, tak kašlem na to..
Len keď nie sú 801 a 901 aj medzi medzinárodnými linkami uvedené, ako sa taký zahraničný turista (nešotouš) vopred dozvie, že do Hainburgu premáva nielen Slovak Lines a že spojenie do Rajky existuje?
Keď si dá na www.cp.sk vyhľadať "Bratislava - Rajka", tak nájde to len spojenie vlakom cez Bruck a Hegyeshalom (a veľa ich nie je, keďže do Rajky premáva málo vlakov). To je časovo aj finančne pre cestujúceho veľmi nevýhodné.
3) Keď už som im písal, tak som rovno napísal aj o 23-ke čo som už aj sem písal, že v smere na Mláku je správne iba na www.dpb.sk a na zastávkach.