Reply on: Vladimír #165656:
Lebo ľudia si cvaknú lístky a potom staré rakoviny vykrikujú na vodiča "prečo nejdeme?" Ok, po MS si ľudia necvkanú lístky. Ale keď stojí autobus na zastávke dlhšie, a po MS obzvlášť, ľudia začnú špekulovať, tí čo nastúpili po čase vystúpia, príp. ešte znovu nastúpia. Ďalej okrem posilových busov tade chodia aj pravidelné linkové a keby stál bus, príp. dva v zastávke ten "linkový" pokiaľ nechcú zdržať, ho v tom chaose ťažšie obehne, ako keď stojí niekde v jazdnom pruhu. Nehovoriac o tom že keď je tretí v poradí, mal by zastaviť ešte ako prvý. ? (ale prvý môže byť ten čo tam "čaká" na cestujúcich ktovie koľko min.)
Ďalej v zastávke občas nakladajú fanúšikov aj zájazdové autobusy... ok porušujú predpisy ale v prípade MS je to za úplnej tolerancie polície a dispečerov DP a o pochopenie a toleranciu sú opakovane žiadaní aj vodiči MHD. (iba voči týmto autobusom, nie voči taxikárom) takže ten priestor tam môže byť značne obmedzený.
Ďalej ak by boli na zastávke prichystané dva, tri autobusy ktoré by tam čakali dlho jednak by ľudia nevideli tie ďalšie, ktoré sú prichystané a dvak koľko z nich by si myslelo aha sú tu 3 busy, čakajú, asi ďalšie nepôjdu alebo ak áno, ktovie kedy a značná časť prichádzajúcich by mala tendenciu tlačiť sa do nich.
Takto zastávka prázdna ale fanúšikom sa naskytne pohľad na 15 kĺb sorov (v prípade uplynulého víkendu) ako sú zoradené na Trnavskej a prichádzajú na zastávku v cca minútových intervaloch, naložia ľudí a idú preč... (samozrejme sú občas prípady že tam nejaký voz počká dlhšie ako len nevyhnutný čas na nastúpenie pripravených cestujúcich).
Trolleybus
Na prvého mája sa na hviezdoslavovom námestí už tradične koná Prvomájová Veterán Tatra Rallye. Hoci nie som zástancom presmerovania MHD kvôli nejakým idiocckym akciám, pri bežeckých podujatiach alebo podujatiach s historickými vozidlami sa dá spraviť výnimka.
Bývalo vždy zvykom, že počass rallye (cca 08:00 - 12:00) bola výlučená električková dorpava cez Jesenského a Mostovú ulicu. V roku 2009 už ale nebola - s odvolávkou že tunel je uzavretý, hoci 1. mája ešte nebol. Ale aspoň tam bol dispečing. V roku 2010 tam bol tak isto dispečing a L1 operatívne odklonili cez Šafko a tento rok tam nebol žiadny odklon a ani žiadny dispečing, takže vodiči električk museli dávať riady pozor aby neohrozili ľudí fotiacich historické vozidlá a samotné štartujúce veterány ? Hlavná vec, že dispečing bol videný pri Tuneli.
Hokejové linky - na mapke linky H3 je ŽST Petržalka preložená ako ZTS Petržalka. ? A linka H3 smer Orange arína išla po 13-tej poloprádzna. Boli v nej bežní cestujúci. A na dnešnej H3 videný SOR NB 18 CITY.
Btw. Prečo CP L801 je spravený veľmi pekne a CP L901 má podobu CP SAD prímestských liniek?
Koneic hlásenia.