Neviem načo je dobré presúvať Ikarusy 415 do JD. Stačilo by iba, ak by JD preradil do Petržalky 12 Citelisov a Petržalka by vyradila najhoršie črepy ako 4125, 4128-4130, 4136 a pod.
Na L50 by mohli ísť pri zriedení intervalu kĺby, len neviem či má JD dosť kĺbov, ale myslím si, že áno.
Na L50 by mohli ísť pri zriedení intervalu kĺby, len neviem či má JD dosť kĺbov, ale myslím si, že áno.
Celkom fajn vylet to bol, velmi ochotny personal, vratane nemeckeho rusnovodica! A ta sprievodkyna Zdenka - veeeelmi zlata holka!
Peon
1; Nie sú stewardky tak trochu zbytočná vymoženosť? Pitie nech si vo flaši zoberie každý sám a noviny môžu byť položené pri vodičovi ako v Touring Bohemia do Prahy podľa mňa... Vlastne aj noviny si môže každý kúpiť.. A kto pozerá tie filmy? A slúchatká sú dôležité? Dnes má skoro každý mp3 prehrávač. Na dlhé vzdialenosti je aj tak pohodlnejší vlak!
2; Lístok na Student Agency napr. z Bratislavy do Brna a určite z Bratislavy do Gyoru (a opačne) sa dá kúpiť iba v predpredaji! Teda každý si musí cestu aspoň deň vopred záväzne naplánovať.
Pre porovnanie: Blaguss do Viedne, podobne aj Turancar do Nitry (tam končiaci) je bez rezervácie a lístky predáva vodič. Zaujímalo by ma však, či by mohli prepraviť aj stojacich cestujúcich.
3; Zaujímavé informácie o Student Agency sú na http://cs.wikipedia.org/wiki/Student_Agency . Používanie dumpingových cien na odstránenie konkurencie je minimálne neslušné!
Každopádne Jančura je určite šikovný podnikateľ - nie každý má také "široké lakte" ako on. V dnešnej dobe je to však zrejme na dosiahnutie úspechu nevyhnutné.. ?
4; Ja fandím Regiojetu - hlavne na trať 131 do Dunajskej Stredy a Komárna. ?