Reply on: 810zssk #165435:
Na začiatku to bolo budované ako súkromné (preto neverejné údaje), jediná verejná spoluúčasť bola vo forme umožnenia umiestnenia zariadení na stĺpy VO a možno nabíjanie batérií z elektrickej siete. (za čo možno mal magistrát prístup k údajom, alebo bol platený nejaký paušál za tú energiu... zasa až také podrobnosti neviem)
MiroBA
Nebolo by vhodnou alternatívou aj možnosť využiť trať po Maďarskej strane? Že by chodil vlak Bratislava - Petržalka - Rajka - Hegyeshalom - Gyor - Komárom. prípadne až do Budapešti. Prípadne, s prestupom v Hegyshalome, alebo že by sa potiahla L801 až do Hegyshalomu.
Podľa mňa by to bola nejakým Rýchlykovým spojom aj rýchlejšia alternatíva pretože Trať Hegyshalom-Gyor-Komárom je robená určite aspoň pre rýchlosť 120 km/h. čiže lepšie ako 2 a pol hodinový moták cez Dunajskú Stredu. A stanica v Komárome(na maďarskej strane) je hneď pri Dunaji.
Nevie niekto koľko by trvala cesta, keby chodil vlak Bratislava - Hegyeshalom - Komárom?