Ten dátum konca opravy Predstaničného námestia sa nejako potichu zmenail na 19.4.2011. Na stránke DPB je stále dátum 25.4.2011 a na stránke BID je dokonca nejaká divná veta: Rekonštrukčné práce potrvajú od 25. apríla 2011. (Asi tam je preklap a malo tam byť "do").
nuž, to je klasické slovenské - keď zdochla koza mne, nech zdochne aj susedovi v pozitívnej verzii - keď sa narodilo kozliatko susedovi, prečo nie mne? ?
pozerám trasovanie IC Gorenje (vomit)
BA-TN-ZA-LM-PP-SN-Kysak-KE
podľa mňa v pohode, tak by to malo byť
diskutabilný je podľa mňa len ten Mikuláš
Ked tu uz riesite nezastavovanie EC v Kutoch, davnejsie som videl navrh na objednavku dialkovej dopravy k novemu GVD a bolo tam navrhovane napr. nezastavovanie vacsiny (ak nie vsetkych) rychlikov v Trencianskej Teplej a aj zrusenie zastavenia vsetkych IC v Trnave, Trencine a Liptovskom Mikulasi. Taktiez uz ziadne zrychlene vlaky do Nitry.
ale načo? načo má Ružomberčan cestovať prípojným rýchlikom do povedzme Tatier, alebo Žiliny a sadať na IC, keď z RK ide priamo rýchlik do BA...
Jednoducho IC je vlak vyššej kategórie a stojí na miestach, kde je väčší dopyt po komfortnejšej doprave. ten je logicky tam kde sú veľké sídla a kde sú aj malé sídla s prestupom na vlak do oblasti, kde by mohol byť ďalší zdroj takýchto cestujúcich (Prešov - Kysak, Nitra - Leopoldov, hoci tu má žial väčší význam a-bus)
Leopoldov, Kraľovany, Margecany, Kysak sú síce diery, ale významné dopravné uzly
o Tatrách sa baviť nemusíme, to je jasné, je to s BA najvýznamnejšia oblasť cestovného ruchu pre zahraničných turistov
do ostatných nekrajských miest chodia aj rýchliky s priamym spojením s BA.
kde je problém?
Tu nejde o vyznamovost, ale o to aky je tam dopyt po doprave. Opat vidim riesenie v pripojnom rychliku, ktory by stal vo Vrutkach, Ruzomberku, Mikulasi a podobne. To je podla mna uplne najrozumnejsie riesenie
Navíc Poprad generuje sám sebe, nejde jen o Tatry. Je to už velké město. Takže IC stavět ve městech s nad 50 000 obyvateli (včetně jin ých nádraží určená pro města s nad 50tisíc).
Tam-bus