Navíc Poprad generuje sám sebe, nejde jen o Tatry. Je to už velké město. Takže IC stavět ve městech s nad 50 000 obyvateli (včetně jin ých nádraží určená pro města s nad 50tisíc).
Stojí v Liptovskom Mikuláši proste, nechaj to tak. Sú aj väčšie problémy na železnici ako to prečo IC stojí v LM. Kľudne tam stáť môže, nikoho to nezabije, zmysel to má.
Čiže Liptovský Mikuláš resp. Liptov je región významovo na rovnakej úrovni ako nejaký Leopoldov, či Púchov a už vôbec tam nie sú Tatry? Komu to vlastne prospeje? Medzi Trnavou, Leopoldovom, Nový Mestom, Trenčínom, Púchovom a Žilinou sú trocha iné vzdialenosti medzi stanicami, ako medzi Žilinou, Mikulášom a Popradom, nezdá sa ti?
Čo tak? nič, lebo viem, že ZSSK žiaden nový Zr nezavedie. Budme realisti, ak sa zruší státie EC-čiek tam, nebude nijaká náhrada Zr vlakmi. Ano, bolo by dobré obsluhovať aj Zohor a DNV sZr vlakmi.
Podotýkam, chodia břeclavské rýchliky do MA a do Kútov + Brodské.
Ono keby mali rozum tak zrusia zastavovanie v Kutoch a takych 10 minut po prichode EC od Prahy do Breclavi daju odchod Zr vlaku co by uz tych ludi "rozdistribuoval"..
Najlepší sú v tomto Slovinci. V Slovinsku okrem Pendolín Maribor-Ljubljana a 1 páru rýchlikov Koper - Maribor, je celá diaľková doprava vykonávaná medzištátnymi vlakmi, ktoré stoja v každej diere.
Lenže za súčasnej situácie je to stále lepšie ako nič. Keby Zločinci zaviedli ako náhradu za zastavenie EC nejaký Zr vlak, čoby stál v Kútoch, Malackách, Zohore a DNV beriem. Mimochodom EC vlaky si štát objednáva v rámci ZDO, teda ak by mal štát robiť ako tvrdíš, musel by objednávať duplicitný výkon.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA