Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #164881:
Áno, niet pochýb, že preto. Počet vystupujúcich a nastupujúcich zastavovaniu IC v Poprade podľa môjho názoru dáva plné opodstatnenie.
Reply on: S499.1023 #164859:
Lenže za súčasnej situácie je to stále lepšie ako nič. Keby Zločinci zaviedli ako náhradu za zastavenie EC nejaký Zr vlak, čoby stál v Kútoch, Malackách, Zohore a DNV beriem. Mimochodom EC vlaky si štát objednáva v rámci ZDO, teda ak by mal štát robiť ako tvrdíš, musel by objednávať duplicitný výkon.
Reply on: intony #164881:
A je tam aj prestup na TEŽ. ?
Reply on: 810zssk #164864:
Lenže porovnávať odbočku Devínske Jazero s ex PPS Kúty je absolútne nevhodné. V Kútoch máš možnosť prestupu smer Skalica a trať 116.
Reply on: Peon #164880:
A čo Poprad? Lebo Tatry?
Reply on: intony #164878:
V Trnave a Trenčíne možno preto, že sú to krajské mestá.

Re #164877 ufo: Aha a tie Ex boli zrušené a nahradili ich EC?

Re #164863 810zssk: Nerozumiem tejto vete, že ako si to myslel: "Inak podla mna by tym mohli celkom savnut ak by v Breclavi nemenili vlakove caty."

Re #164858 S499.1023: Si aj za zrušenie zastavovania EC v Nových Zámkoch?
Reply on: ufo #164868:
Dosť Os vlakov a R ide do Kútov. Nech idú do Kútov tými, aj tak EC-čka idú v dvojhodinovom takte. Nejako to vdržia...
Reply on: 810zssk #164875:
Prečo má zastavovať v Trnave, Trenčíne a Kysaku?
Reply on: 810zssk #164874:
Ani formálne. Sú v zmluve o výkonoch vo verejnom záujme.
Re #164873 Peon: To boli vlaky v kategórii Ex.
Reply on: 810zssk #164865:
Ak je tá linka vedená tak, že JE PRIPOJOVÁ LINKA na R 875, tak má čakať min. 5 min. ?
Reply on: intony #164872:
A preco nema zastavovat napr. v Ruzomberku? Leopoldove? Novom Meste nad Vahom? Puchove?
Reply on: ufo #164871:
Ani IC (formalne)? Tak potom never mind.
Reply on: S499.1023 #164858:
Tuším pred dvoma, tromi alebo štyrmi rokmi prestali EC zastavovať v Malackách. Bolo to tuším v decembri pri riadnej zmene GVD. Nedávno som svoje staré papierové GVD vyhodil. ?

Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?
Reply on: 810zssk #164869:
Áno, zrušenie zastavovania v LM má určite zmysel ? ? ?
Reply on: 810zssk #164869:
Nedotované vlaky nie sú.

Re #164870 S499.1023: Áno.
Reply on: ufo #164868:
Panom Ch. myslis Ing. Igora Chovanca?
Reply on: ufo #164868:
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).

Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Reply on: S499.1023 #164859:
Tu tému komunikoval pán Ch. ?
Otázka zastavovania je diskutabilná, keby všetko fungovalo ako má, tak nie je treba. No sme na Slovensku, rovnaký prístup k IC, EC vlakom majú MÁV, ÖBB. Poobede výstup v Kútoch je aj 100 ľudí (prestup na Skalicu, Holíč). EC vlakom nijako tá frekvencia neškodí. Politika pána Ch je "charterová doprava", žiaden takt a nestáť nikde, zámer nestáť v NZ a Štúrove mu nevyšiel, no TT, TN, PB (EC), CA (Ex) a LM majú dopadnúť rovnako ako Kúty...
Reply on: dopravak123 #164860:
Navyse, vyber zdaleka nie je len BUSE a EMTest, je kopu dalsich vyrobcov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.