Najlepší sú v tomto Slovinci. V Slovinsku okrem Pendolín Maribor-Ljubljana a 1 páru rýchlikov Koper - Maribor, je celá diaľková doprava vykonávaná medzištátnymi vlakmi, ktoré stoja v každej diere.
Lenže za súčasnej situácie je to stále lepšie ako nič. Keby Zločinci zaviedli ako náhradu za zastavenie EC nejaký Zr vlak, čoby stál v Kútoch, Malackách, Zohore a DNV beriem. Mimochodom EC vlaky si štát objednáva v rámci ZDO, teda ak by mal štát robiť ako tvrdíš, musel by objednávať duplicitný výkon.
Tuším pred dvoma, tromi alebo štyrmi rokmi prestali EC zastavovať v Malackách. Bolo to tuším v decembri pri riadnej zmene GVD. Nedávno som svoje staré papierové GVD vyhodil. ?
Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).
Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).