Reply on: no.ev.di. #164520:
"Z týchto všetkých staníc je podľa MÁV potenciál prepravovať ľudí do Bratislavy. Nech to vyskúšajú, buď sa popália alebo uspejú. Roky sa nad vlakom z Maďarska do BA cez Rajku iba láme palica zo stupídneho dôvodu, že ľudia nevyužívali Pannoniu, resp. Amicus premávajúci v úplne tupom čase"Čo to tu trepeš, aký potenciál? Potenciál možno je, ale slabý aj na autobus. Prečo asi tak prestal jazdiť Blaguss, a prečo by prestal aj DPB keby to nemusel 5 rokov prevádzkovať? Palica sa neláme kvôli Pannonii resp. kvôli Amicusu, ale práve kvôli tomu, že tých ľudí je neskutočne málo. Keby ich bolo dosť, tak by nezrušili časom všetky Os a R vlaky čo na tej trati jazdili.
Re #164525 no.ev.di.: 2015? To preháňaš, tak skoro isto nie. ?
Re #164528 MiroBA: Ďalší expert? A kto by sa tými vlakmi vozil? Keby si presmeroval všetky rýchliky z KE do Petržalky, tak by si dosiahol akurát to, že jedna polovica vlaku vystúpi na Predmestí a druhá na Novom meste. Do Petržalky sa povezie maximálne tak vlaková čata.
Re #164530 no.ev.di.: Ešte rýchlejšie je vystúpiť na Vinohradoch a ísť L59.
MiroBA
- Vedenie ZSSK - TUPCI!!!
Doboha, to nemyslia vážne...namiesto toho aby bola snaha zaviesť v rozumných intervaloch spoje napr. Petržalka - Rača tak zrušia celú dopravu.
Je to absurdné už aj preto, že Petržalka má o dosť lepšiu Železničnú stanicu ako terajšiu hlavnú -s katastrofálnym s prepáčením zašťatým predstaničným priestorom ? .
Vobec byť na mne by som ako Hlavnú stanicu urobil Petržalskú a polovicu rýchlikov od Žiliny presunul tam.
Ako, kedysi som bol bez rozmyslu z každú lokálku a je mi jasné, že trať kde vlaky chodia s 2-3mi ľudmi medzi dedinami cnemajú zmyslel. Ale Petržalka má 120 000 obyvateľov.
Sám som veľakrát vlak z Petržalky využíval aj na smer Trnava, Žilina. Okrem toho aj do viedne je lepšie ísť z Petržalky - cez Parndorf chodia lepšie súpravy.
NAČO má Petržalky takú Stanicu, NAČO sa stavala keď bude z 2/3ín nevyužitá.
..aspon ten rýchlik na prievidzu mohli nechať.