Reply on: PvvS #16421:
Ak mysliš, že DP má vyššiu dotáciu, ak kúpi NP vozidlo alebo trolejbus, nie je to tak. Skrátka, dostaneš a prachy a kúp si čo chceš. A tak si každý spočíta, že lacnejšie vyjde NP bus.K BRATISLAVE:
Dosť veľká diskusia sa tu prehnala. Poniektorí vystihli a zopakovali aj môj názor. Jednoznačne treba pre MHD viac nových autobusov ako 100. A na samé NP vozidlá jedak nemáte prachy a jednak nemáte dôvod. To chcete k Vodostavu, k Štátnym lesom alebo na Žabí majer posielať NP Citará. Bratislava ešte dlho bude potrebovať VP autobusy, pretože nie je vo finančnej situácii, aby si ich mohla dovoliť. Ak bude kupovať len tie, bude to na úkor početnosti dodávok a tým aj NA ÚKOR KVALITY MHD.
Ja vám opakujem, že cestujúci radšej príjme ak na linke bude mať samú Karosu B961 ako keby mala byť zmiešaná výprava Ik283 + kĺbové Citaro!
Budem sa opakovať, ale obnova vozidlového parku napr.
2003 - 50 ks Karosa B950
2004 - 50 ks Karosa B950 + 10 ks NP
2005 - 50 ks Karosa B950 + 20 ks NP
2006 - 30 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2007 - 15 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2008 - 10 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2009 - 50 ks NP
martiner
Dielenskych pracovnikov by som nevyhadzoval.. Nikoho z dpb - hromadne prepustanie ma svoje uskalia. Spravil by som to tak, ze by som kazdemu dal znova skusobnu dobu 3 mesiace (spravit by sa to dalo... po hlbsom audite v dpb urcite) a ludia by mali na vyber. bud sa polepsis alebo poletis...