Reply on: Palo1987 #163178:
u nás je problém ten, že tie klbáky čo sa kúpili, tak sa kúpili úplne od veci. Nikto nepočúval šoférov, že na naše cesty sa to nehodí, že sa s tým ťažšie jazdí pre rozmery, taktiež, že MBCC má veľkú spotrebu. Pri SORke zas nikto nepozeral na amatérsky vyhotovený interiér. Všade výstupky, schody, aj tam kde by nemuseli byť, ktoré prekážajú ľuďom. Blbo umiestnené 2 a 3. dvere (nový Ikarus ich má umiestnené oveľa lepšie.Zaujalo ma riešenie zadnej časti u záložných 15m Mercedesov a MAN-ov, že to majú bez tzv. "komína", ktorý zužuje priestor pri posledných dverách. Osobne si myslím, že by to bolo omnoho lepšie z hľadiska usporiadania priestoru a možno by to malo aj priaznivý vplyv na hlučnosť motora v interiéri, napr. pri takom Tedome. Inak som zvedavý, či sa Tedom pustí aj do výroby 15 a MIDI vozidiel (dĺžka cca 10m)
810zssk