Reply on: no.ev.di. #162225:
ak si dobre spomínam, tak kedysi premávali z Petržalky na ŽST Nové mesto resp. JD dve linky: 85 a 96. Nedá sa však povedať, že by tam jazdili nejako extra plné. (85 vozila od Technopolu častokrát aj v poobednej špičke vzduch). Preto je to teraz dobré, tak ako to je. Z Haburskej sa dá v pohode prestúpiť na L50 a dostať sa na NM aj keby napr. zrušili L196. (len neviem ako sú využité spoje, ktoré pokračujú na JD).

no.ev.di.
Tento problém konkrétne L96 je dvojsečnou zbraňou, lebo na tej istej báze, by sa dal udržať aj systém liniek v Petržalke pred 9/2005 podpopredný argumentami, že "ľudia s tým jazdia" a to je práve to, že keď už tá linka premáva, tak sa s ňou dotyčný odvezie. De facto ani v Petržalke nemohol nikto povedať, že by tie linky ako 80,81,86,90,97 a iné neboli využité. Problémom však bolo to, že počet vozidiel, ktorý ten systém hltal bol menej efektívny a žiadalo sa reorganizovať. To isté platí teda v prípade môjho návrhu redukcie z L61,63 a 96 do Avionu na 61 a 63. Dôvodom je, že sa podarí posilniť L61 a 63, zaviesť preklad a lepšia orientácia bude v tom. Takisto sa môžu Karlovešťania ohrádzať, že sú proti redukcií alebo rušeniu L133, lebo s ňou jazdia, no bodaj by nejazdili, keď to existuje. Keby neexistovala, tak by ľudia využívali paralelne premávajúce električky a tiež nosnú t-bus linku 33, do ktorej šli nemalé peniaze.