Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #159656:
nad tým ostal rozum aj mne stáť. Ale ten zoznam je iba o tých vlakoch o ktorých sa uvažuje. Podľa mňa keď tam jazdia klasické vozne a jazdí to málo vyťažené, tak by tam mohla jazdiť bageta, alebo dve spojené. Rušiť ale spojenie PD - Horná Štubňa je blbosť aká snáď existuje iba na Slovensku a možno ešte v takom mafiánskom Albánsku ?
Reply on: Martin Fundárek #159656:
A v ktorom z tých vlakov ich je vyše 100? V jednom? Počet cestujúcich nie je dôležitý, podstatná informácia je, že sa na Čadca - Skalitá podieľajú na krytí nákladov piatimi percentami.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #159654:
No tak to je fakt paráda, rušiť obsluhu tratí, kde je počet cestujúcich vyše 100 (Brezno-Červená Skala až 129, Čadca-Skalité až 172). Nech zrušia tie vlaky, ktoré majú obsadenosť povedzme do 40 ľudí, ale snáď tam nechcú dať namiesto vlaku 4 autobusy? To by bola čo za úspora?
Doporučujem si toto kuknúť. Je tu množstvo vozidiel MHD ako napr. DVOJSTOVÁK, GANZ, 6MT, SGP, T2, T3, RTO, 8TR, 9TR a myslim, že aj Viedenská električka... ?

http://www.youtube.com/watch?v=85tiO5pQEZo&p=E06692C5E3E6DF76
Čierna diera v konkrétnych číslach:

Návrh redukcie výkonov pre rok 2011
s vyhodnotením ukazovateľov za rok 2010
http://railpage.net/uploads/files//redukcia.xls

?
Reply on: Mike #159649:
Viem, ze sa moze pouzit aj inde, len ma zaujimalo z akeho dovodu je zriadeny. Vidim to tak, ze to bude kvoli tomu co napisal toldo (a sucasne tu myslienku velmi chvalim).

Prva veta je sucasne odpoved pre Igorka.
Reply on: Ivan3 #159644:
Prodáme ti je do Šalingradu místo plesnivých panťáků, mrcho bolševická.
Reply on: 810zssk #159648:
predpokladam ze bude pustat vozidla mhd aj ked budu mat zelenu auta odbocujuce z jegeho dolava smerom k trnavskemu... takto to je napriklad aj na mliekarenskej...
Reply on: 810zssk #159648:
Možno by stačilo naštudovať príslušný zákon o pravidlách cestnej premávky a vykonávaciu vyhlášku k nemu.
Reply on: 810zssk #159648:
Taký "semafór" slúži na riadenie premávky všetkých vozidiel idúcich vo vyhradenom páse pre MHD. Môže byť použitý úplne hocikde. (napr. aj PRED zastávkami Mliekarenská, Lachova, VŠ Manažmentu). Aj pri Zimáku funguje asi tak, že vozidlá v buspruhu majú voľno o pár sekúnd skôr ako ostatné autá. (Viem že je tam koordinácia s Bajkalskou ale napr. v nedeľu večer nie je, tak vtedy sa to dá využiť...)
Vsimol som si ze na krizovatke Trnavska cesta / Jegeho je na semafore (Trnavska cesta smer TrMy) umiestneny aj elektrickovy semafor (gule) - naco ma sluzit? Lebo vacsinou sa to (mimo elektriciek) pouziva na preferenciu vozidiel pri vychadzani zo zastavky, ale myslim, ze sa spominalo, ze zastavka zostane v sucasnej polohe..
Reply on: Peon #159643:
Neviem ako, ja som sa k nemu dostal úplnou náhodou. ?
Pre Juraja21: Ahoj Juraj, čo som dnes pozeral, stačilo by ten označník na zast. Gagarinova smer Čiližská posunúť kúsok dopredu, na úroveň prvého prístrešku.
Reply on: Ámos #159641:
čo vlastne bude ako náhrada za 810? Mám na mysli, že či niekedy bude aj niečo iné než donekonečna modernizované odrody radu 810
A na co ty motoráčky budou, když se zruší osobní doprava na regionálních tratí? Na Slovensku moc osobních vlaků nejezdí po zrušení tam bude jezdit skoro nic a na to snad není třeba mít tolik vlakových souprav. Nebo to bude jezdit na hlavních tratích?
Reply on: Valec #159614:
Časopis zamestnancov a priaznivcov DPB? Ako sa dá k takému dostať, ak je teda nielen pre zamestnancov DPB?

Pre zaujímavosť: Železničné ozveny (noviny pre zamestnancov Železničnej spoločnosti Slovensko) sú prezenčne voľne k dispozícii v Centre vedecko-technických informácií SR - t.j. knižnica pri zastávke "Patrónka".

A Železničný semafor (mesačník zamestnancov ŽSR) je dokonca na internete v PDF http://www.zsr.sk/slovensky/o-nas/zsemafor.html?page_id=146

PS: Neviete náhodou, má nejaký interný časopis aj Slovak Lines?
Reply on: Ámos #159641:
861 prídu, je to financované z eurofondov. Samozrejme, ŽOS Vrútky meškajú a už sa im za každý deň počítajú penále.
Reply on: no.ev.di. #159637:
ty ses vul, na jednej strane sa chces vozit kulturne a na druhej nechces modernizovane vozne.
Daj ine riesenie a zaplat ho.
pokial viem dalsie bagety (dalsi tender na bagety) sa uz robit nebudu a koniec 810 na nasich tratiach pride tento rok. Aspon nieco take som zachytil na nejakom zelezniciarskom webe.
otazne je ci neake 861 pridu. zatial je okolo toho dost ticho.
?
Neviete nahodou niekto, aky ma nazov ten font, co DPB pouziva na oznacenie svojich vozov? Teda myslim tie cislice evidencnych cisel... a ze ci sa to nenajde niekde aj na nete... ❓
Reply on: Martin Fundárek #159635:
Na Skalité jazdia klasiky so 4 vozíkmi alebo sólo 811 - dosť výrazný rozdiel. Jasné, že tie klasy je totálna predimenzovanosť. Ešte keď tam nebola elektrika, jazdili tam 830+020+830 a stačilo, odvtedy to šlo samozrejme trochu dole s frekvenciou.
Osobne by som ale túto trať a hlavne Makov a Handlovú medzi rušené nedával, miesto nich by som tam dal Spiš.Podhradie (neruší sa kvôli biskupovi v Podhradí) a Zlaté Moravce (neruší sa kvôli silným odborom v NZ), prípadne aj Tisovec - RS, alebo Os vlaky Leopoldov - NMnV...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.