Reply on: Peon #158315:
Prispieva Bratislava a Chorvátsky Grob - každý na svojom území.Re #158317 Peon: SAD DS + SAD TT majú na území Bratislavského kraja viac výkonov (ale zas nie o veľa) ako SL na trnavskom území. Čo je aj logické, keďže vozia "trnavčanov" za prácou do Bratislavy, teda tieto spoje slúžia viac ich obyvateľom.
Re #158318 AAA: Som.
Re #158319 Peon: Takáto licencie je na zrušenie, o dôvode sa opýtaj tam, kde tú licenciu vydali.
Peon
Re #158295 Petto: Netáraj! Náhodou ti uverí. ? Pokiaľ viem, potreboval by licenciu od Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), ktorú by určite nedostal, keďže BSK má podpísanú dlhodobú zmluvu na prímestskú dopravu so Slovak Lines. A okrem toho, taká linka už existuje #158303 .
Ale ako je to napr. so SAD Trnava na území BSK? Príklad: linka Bratislava - Budmerice - Trnava. Na území BSK prepláca preukázateľnú stratu dopravcovi BSK? Som tu kedysi čítal, že áno. Nie je to moc zložité?
Ale do počtu spojov a ich časových polôh má čo povedať aj BSK alebo to len Trnavský samosprávny kraj môže? V CP tej linky nevidím žiadne také spoje, ktoré by išli iba v rámci jedného kraja.