Žeby preto, že ŽST je na opačnom konci dediny ako ulica Lajoša Košúta?
Re #155141 Trolleybus: V tom Wolfsthali by mi to až tak nevadilo. Ale keď by som mal šlapať v Rajke cez pol dediny v kombinácii s tým, že ma ešte čaká sightseeing tour po Čunove, Rusovciach a Jarovciach a že to má v BA konečnú mimo dopravného uzla, lebo inak satonedalo, boli všetci na obede a pod., tak pôjdem určite radšej autom.
Ale veď podľa toho čo som dnes našiel na nete, tak volanbus chcel aj spojenei Rajka - BA riešiť. Len ako si je zrazu v hre DPB a L801. nevieš prečo sa to zmenilo?
ak budú časy na L801 nastavené tak, že to bude súhlasiť s časmi vlakov a busov smer Mosonmagyárovár je šanca, že sa potencionálna klientela pre L801 rozšíri aj o ľudí bývajúcich za Rajkou. Takto ostáva dúfať, že to sadne a že sa linka predĺži ďalej. Navyše ak to bude robiť Volánbusz, ten si pravdepodobne bude aj vedieť zladiť odchody autobusov na smer Mosonmagyárovár s L801, príp. by možno v budúcnosti mohol robiť spojenie Rajka - Mosonmagyárovár už iba ako L801. V súčasnosti toto spojenie vykonáva len 7-8 párov spojov denne. Uvidíme koľko bude na trase Rajka - BA...
Možno v dohľadnej dobre očakávať zmenu na L82, dnes sedel vzadu jeden chlapík a do nejakého tlačiva pokaždé ako ľudia vystupovali/nastupovali zapisoval, čiže asi sa jednalo o prieskum.
keď som to videl, že je proti električke v Petržalke, tak ma napadlo len jedno slovo : PIZDA! S radosťou by som ju utĺkom šutrom do tej sprostej gebule, lebo toto nemá fakt obdoby už. Tak koza, hovno vymyslí, iba akurát to, že doserie celé riešenie dopravy v Petržalke! Už viem, koho nevoliť!
810zssk
1) EU plati len naklady na zavedenie linky, nie prevadzku.
2) To ze su to prostriedky EU je akoze dovod aby sme ich rozhadzovali? Uvedomujes si, ze ide o nase (tvoje, moje) peniaze?