Reply on: Majo #152914:
inak určite ste si už všimol dakto, že také Mercedesy, Solarisy a Citelisy majú bočné steny steny rovné, zatiaľ čo SOR ich má mierne vyduté. Najlepšie to je vidno na tej kovovej lište ktorá je po obidvoch stranách vo vnútri SORu medzi dverami a priestorom pre sediacich. Nemôže aj tento tvar spôsobovať problémy tomu vozidlu pri jeho krehkejšej konštrukcii.Dnes som šiel MBCC na L98 a musím povedať, že ľutujem tie Meďáky. Sú to fajn autobusy, ale na takej Bajkalskej, ktorá je samá prasklina a ostatné ulice, mi bolo toho autobusu veľmi ľúto. Na také vozidlá treba mať najprv cesty. Ešte šťastie, že nevbehol s ním šofér pri Kukurici ako má nástupište do tých výmolov. Inak by ma zaujímalo, že dokedy mienia nasadzovať MBCC a SORky na L95 ? narážam na to, že ešte pol roka a budú mať komplet odreté zadky zo spodu tak, že to môže aj vážnejšie poškodiť vozidlo ak sa budú sústavne odierať.
m@rtin
pak to samé musíš ale tvrdit o firmě Siemens, která po krátké době musela stáhnout z provozu skoro všude tramvaje Combino a v pražském areálu SKV ve Zličíně jim musela opravovat popraskané kastle. Počítačová animace při vývoji hotl všechno neobjeví. Viz zmíněné návěsy Schwarzmüller a Kögel.
Krátce po dodání autobusů Citaro do Londýna jich několik hned shořelo. Byla z toho dokonce politická roztržka mezi Německem a UK.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/london/3563279.stm