A podnet na NKÚ môže podať len tak hocikto? Nie je náhodou potom časť nákladov toho konania na jeho účet bez ohľadu na to či konanie odhalilo nejakú nekalosť alebo nie?
môže byť problém, ale možno by to šlo spraviť tak, žeby sa a-bus zaradil na Šafku na miesto električky, teda by šiel doľava, ibaže by trošku potiahol rovno a šuchol sa do vjazdu, ktorý používali a-busy pri zjazde zo Starého mostu. Ale oplatilo by sa to riešiť, lebo tento stav určite nebude na krátko. Preto L50 po Dostojevského a na Šafko obojsmerne by mala byť. A keďže som trdlo a pomýlil som sa, tak obchody otvárajú PO-PI o 10:00, cez víkendy už o 9:00 a supermarket o 9:00 celotýždenne. Takže uvažoval by som dva varianty časovej prevádzky L82.
A) pre zamestnancov Auparku
PO-PI : 8:00
SO-NE : 8:00 na zač. otváracej doby
PO-PI : 8:45 (pre nákupu chtivých v Terne) alebo 9:45
SO-NE : 8:45
- jazdnú dobu Šafko - Aupark odhaduje tak na 11-13min a Aupark Šafko 6-8min, pričom otočka pri Auparku 2min aspoň, čiže dokopy jedno kolo minimálne 19min a maximálne 23min. Keby mala mať interval ako L50, teda nadväznosť pre pohodlný prestup, tak by musela mať 5 poradí. V tom prípade ale pri prestávkovaní vozidiel L50 a 82, by musela L95 mať presunuté výstupište na miesto nástupišťa a odchádzať okamžite podobne ako L98 pri OD Slimák s 2min na vyrovnanie meškania. Výhodou ešte danej L82 by bolo, žeby sa obnovila obsluha Viedenskej cesty MHDčkou, síce jednosmerne ale poslúžilo by to.
ked ratam vozy od roku 2000 (cize neratam karosy a ikarusy po zivotnosti) vychadza to takmer na polovicu vozoveho parku ? po karose(iveco) v pocte hned druhy vyrobca v poradi
to hej, ale mať každú pätinu od iného výrobcu to byť nem dobré. V BA sa nám to rysuje na prevahu SORu, a zvyšok nejak rozdelený medzi Mercedes, Citelis a Tedom (v počte do 50ks od každého výrobcu)
Solaris je proste niečo čo je nad chápanie nášho DP asi ? celkovo keď sa na to človek pozrie tak nikde sa na Slovensku nepodarilo Solarisu preraziť ? v BA im akurát jeden chrumkavý pixus spravil hanbu, v KE dodali 3kraťase, 3klbáky a 35ks 15m, toť vsjo. A až jeden kus v Prešove. O t-busoch Solaris na Slovensku môžme asi snívať jak tak vidím, pretože každého dopravcu na Slovensku láka iba ten lacný šunkový SOR ?
Nedá mi stále pokoj tá blbá trasa L50 a vznik L82, tak som dal dokopy takéto riešenie
L50 : ako pred výlukou Starého mosta, skrátená po Šafko, bez zmeny intervalu
L82 : Šafárikovo nám. - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - Aupark - Einsteinova - Nový most - Šafárikovo nám. a späť, zastávky : Šafárikovo nám., Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Aupark (výstupište aj nástupište), Nový most, Šafárikovo nám. (premávka od 9:00, nasadzovali by sa vozidlá, ktoré by končili na L37,80)
príp. by sa to dalo riešiť tak, že L50 by od 9:00 pokračovala od Šafka ďalej po tej trase, to by ale museli šoféri pauzovať iba na OD Slimák čo neviem či by nebola až moc dlhá jazdná doba bez prestávky, takže skôr asi to delenie na L50 a 82.
teda ak to je pravda, ze stoja solarisy bezdovodne v depe, to je naozaj uz vrchol drzosti a sialenosti! to je naozaj neuveritelne, ze 5 spickovych NP vozidiel nie je v premavke!
Láskavo by si mohol prestať urážať! Obviňovanie ľudí, ktoré je vymyslené a neopodstatnené hraničí prinajmenšom s tvojou etikou a netiketou. A to už nespomínam, že to môžem považovať ako urážku na cti čo je priestupok proti občianskemu spolunažívaniu z výškou pokuty až do 33€... Je fakt úbohé si myslieť, že človek ako ja, ktorý založil nedávno web o problémoch Bratislavy, ktorý bojuje s veternými mlynmi (magistrát, miestne úrady, firmy pôsobiace v Bratislave) poškodzuje majetok mesta a dopravnej spoločnosti. Viac k tomu nemám ani čo povedať, ale takéto príspevky prízemného charakteru mierené na moju osobnosť ma dokážu poriadne naštvať.
to sú tie tri bodky... ak však u nás vyhrá Ftáčnik, zasa sa nič nezmení... (aj keď priamo nebude Smer, bude sSmer nepriamo, ale vládu máme "modrú" zasa nepôjde nič do BA...)
To je nejaký podivný kšeft ten prenájom, lebo DPB má momentálne stopnuté všetky kapitálové výdavky, viď rekonštrukcia Kížna, ak sa to odsúhlasí, tak faktúry sa dodávateľovi zaplatia budúci rok...
Eurofondy nie su všeliek... majú presne nastavené kritéria na čo sa dajú čerpať tie peniaze... cez operačný program životné prostredie vedia nakupovať nové cng a t-busy menšie mestá, tu BA nie je oprávnený žiadateľ. Pre BA je nastavený operačný program bratislavský kraj (a tu je lautr jedno koľko máme HDP európskej únie).. no a v rámci neho sa môže uchádzať o peniaze na inovácie jestvujúcich technológií, zlepšenie parametrov, v prípade t-bus tratí o prepojenie, spojenie.. nike nie sú spomenuté nové trate či tbus či el. nie to ešte nové vozidlá.... dva busy na rajku idú cez operačnýv program cezhraničná spolupráca...
Dôvod je jednoduchý: operačné programy, oprávnených žiadateľov a ostatné podmienky zostavoval riadiaci orgán pre čerpanie eurofondov, čo je u nás MVRR, doplnok: za bývalej vlády bolo pod vedením SNS...
ˇano a všade na západe investuje do chodu hlavného mesta, ako výkladnej skirne, vrátane rozvoja verjnej dopravy, prispieva aj štát...u nás keďže vláda bola SNS - HZDS - SMER a mesto bolo presne opačne, nešlo sem ani to, čo by malo a nie nejaké centy naviac.. teraz as to má zmeniť... avšak ak voľby u nás vyhrá Ftáčnik...
Spomína sa tam aj tá nitrianska firma. Nevadí, že DPB iMHD ignoruje, v tom prípade je to potrebné do každého článku napísať.
Pri takomto prístupe sa s nimi ani nové vedenie DPB nebude baviť, keď pôjdu záhradníkovci do hája.
Ale hlavne, rád by som dával články z iMHD do www.vybrali.sme.sk (lebo môj hlas dam má dosť vysokú "hodnotu"). Článok na titulke = + pár tisíc návštevníkov navyše. Ale nebudem hlasovať za takéto polotovary...
ale čoby, v 3540 hneď za kabínou šoféra ako je dvojsedadlo už dakto spravil dieru do obloženia a umní údržbári, tam prinitovali kus obloženia zo starej Karosy ? Do toho interiéru by si mohol vyrývať kresby jak v jaskyni Cro-Magnon ?
2xT3SUCS