Reply on: Trolleybus #152837:
Ono by to šlo teoreticky aj bez L8 a síce takto : Spoje L8 včleniť do CP L9, keďže majú súbeh od Ružinova po zast. Poštová a potom dať do CP L3 v smere na Ružinov. Samozrejme by si to vyžadovalo poznámku v CP L9 : Od zastávky Poštová pokračuje ako L3 do Ružinova a pre spoje, ktoré by od Mariánskej šli do vozovne by bolo v CP L3 : Od zastávky Mariánska pokračuje ako L7 do Voz. Krasňany. Ono ten jeden list na zastávke s CP L8 nikoho nezabije a myslím, že by to bolo prehľadnejšie aj, lebo ľudia si tie piktogramy dakedy ani nečítajú, potom by sa len divili "a prečo to nejde ako L9 cez tunel, ale ako L3" a "prečo to nejde do Ružinova ale do Rače" dvakrát takto označovať linku je myslím na našich cestujúcich hardcore ? ale divím sa, že pri L80 si cestujúci počínajú súverénne.
Mike
Eurofondy nie su všeliek... majú presne nastavené kritéria na čo sa dajú čerpať tie peniaze... cez operačný program životné prostredie vedia nakupovať nové cng a t-busy menšie mestá, tu BA nie je oprávnený žiadateľ. Pre BA je nastavený operačný program bratislavský kraj (a tu je lautr jedno koľko máme HDP európskej únie).. no a v rámci neho sa môže uchádzať o peniaze na inovácie jestvujúcich technológií, zlepšenie parametrov, v prípade t-bus tratí o prepojenie, spojenie.. nike nie sú spomenuté nové trate či tbus či el. nie to ešte nové vozidlá.... dva busy na rajku idú cez operačnýv program cezhraničná spolupráca...
Dôvod je jednoduchý: operačné programy, oprávnených žiadateľov a ostatné podmienky zostavoval riadiaci orgán pre čerpanie eurofondov, čo je u nás MVRR, doplnok: za bývalej vlády bolo pod vedením SNS...
ˇano a všade na západe investuje do chodu hlavného mesta, ako výkladnej skirne, vrátane rozvoja verjnej dopravy, prispieva aj štát...u nás keďže vláda bola SNS - HZDS - SMER a mesto bolo presne opačne, nešlo sem ani to, čo by malo a nie nejaké centy naviac.. teraz as to má zmeniť... avšak ak voľby u nás vyhrá Ftáčnik...