Reply on: no.ev.di. #152814:
Všetko je to ok, len som si neni istý či je dobré mať na Račianskej radiále jednu T3/T6 linku a jednu K2S linku. Ešte by som pripomenul, že z historického hľadiska by sa malo prehodiť číslovanie medzi linkami 1 6. linka 6 chodila z Karlovky do Petržky a takto by sa tam po niekoľkých rokoch symbolick vrátila linka 6. ☺ Čo sa týka L8 spoje idúce do vozovne by mali v cp poznámku, že ide po Kamenné nám a ďalej ako L7 po ŽST Vinohrady. V takom prípade by som ale tie spoje vyznačil v cp L7.
Za toto by som aj hlasoval. Len je problem, ako vyriesit odbocenie z nabrezia na Safko smere od Noveho Mosta.
no.ev.di.
A) pre zamestnancov Auparku
PO-PI : 8:00
SO-NE : 8:00
PO-PI : 8:45 (pre nákupu chtivých v Terne) alebo 9:45
SO-NE : 8:45
- jazdnú dobu Šafko - Aupark odhaduje tak na 11-13min a Aupark Šafko 6-8min, pričom otočka pri Auparku 2min aspoň, čiže dokopy jedno kolo minimálne 19min a maximálne 23min. Keby mala mať interval ako L50, teda nadväznosť pre pohodlný prestup, tak by musela mať 5 poradí. V tom prípade ale pri prestávkovaní vozidiel L50 a 82, by musela L95 mať presunuté výstupište na miesto nástupišťa a odchádzať okamžite podobne ako L98 pri OD Slimák s 2min na vyrovnanie meškania. Výhodou ešte danej L82 by bolo, žeby sa obnovila obsluha Viedenskej cesty MHDčkou, síce jednosmerne ale poslúžilo by to.