Reply on: kecho #152848:
nie je to písané, ale dajú sa zabiť dve muchy jednou ranou a síce jednou linkou obslúžiš Aupark, Sad J.K. a Divadlo Aréna.Re #152849 kecho: to je práve ten problém, že na tej pozícií môže byť imbecil so základným vzdelaním, hlavne aby obhájil každý shit čo vykoná. Ešte ako bonus tento pako, začaľ ďalšiu etapu low-cost shitov z Licháv a pošpinil meno značky Solaris, takže úžitok 100% ? je pravda, že k ničomu takému by som sa neznížil ja, ba ani k nákupu takých sračiek lacných ako sú SORky. Za ne by možno boli vďační v Afrike, Južnej Amerike, južnej Ázií alebo Zakaukaze, príp. ex-ZSSR krajiny. Takto západnú Európu v kvalite verejnej dopravy nedoženieme určite aspoň najbližších 10-15 rokov.
no.ev.di.
A) pre zamestnancov Auparku
PO-PI : 8:00
SO-NE : 8:00
PO-PI : 8:45 (pre nákupu chtivých v Terne) alebo 9:45
SO-NE : 8:45
- jazdnú dobu Šafko - Aupark odhaduje tak na 11-13min a Aupark Šafko 6-8min, pričom otočka pri Auparku 2min aspoň, čiže dokopy jedno kolo minimálne 19min a maximálne 23min. Keby mala mať interval ako L50, teda nadväznosť pre pohodlný prestup, tak by musela mať 5 poradí. V tom prípade ale pri prestávkovaní vozidiel L50 a 82, by musela L95 mať presunuté výstupište na miesto nástupišťa a odchádzať okamžite podobne ako L98 pri OD Slimák s 2min na vyrovnanie meškania. Výhodou ešte danej L82 by bolo, žeby sa obnovila obsluha Viedenskej cesty MHDčkou, síce jednosmerne ale poslúžilo by to.