dá sa odbočiť, ale asi nikdysatotaknerobilo...
Re #152318 TeBeCe: 31? veď tá podľa CP nejde od zimáku btw aj tescobus sa tadiaľ točí?
ok, čiže jedna zmena je 22. a druhá od 27. ? doplním...
Nevie niekto ci sa budu 39 a 78 pocas dalsej etapy vyluky (27.7.) stat aj na Trnavskom na zastavke 61, 74, atd.? Predsalen, ak niekto ide na TrMy tak je mu lepsie vystupit tam ako sa tocit.
Nevie niekto ako to bude s nálepkami LBC na nové SORY, poprípade možno aj Mercedesy?? či budú alebo nie. A tiež ako to je s tým prestriekaním Sloarisov na červeno, či už sa niečo začalo alebo je to len v štádiu plánov??
len nerozumien, prečo:
1/ x6/14 sa nemohli otočiť už na radlinského , ale idú až hore cez mýtnu
2/78 s anemôže otočiť tiež cez radlinského a netreba sa hádať s policajtami
1+2 by sa točili smerom dolu ako eliny po tej manipulačnej odbočke...
3/39 môže na trnavskom doľava, ale 78 sa točí za TrM doprava cez kukučku a vajnorskú ?
4/je zrazu dovolené jazdiť po el. trati (na vazke), keď je to v 8/09 alebo 9/09 zakázané
Ta trasa B (vlakova) by vobec nemusela byt zla. Ale preco stale vymyslaju hovadiny s tym metrom mi nie je jasne. Ved vacsina trasy kopiruje elektricky.
Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.
V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.
Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?
Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.
R.A.T.P.
Tu je planovana siet metra z roku 1988 - vysledny stav - rozvoj mesta vo vlastnych hraniciach (370 km stvorcovych). Elektricky
boli dla tohoto planu uplne zrusene (k roku 2050), ale trolejbusy
mali velmi velku planovanu siet.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6896&mode=view) + legenda (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6895&mode=view).
Podla tohoto planu sa zacala siet metra v roku 1989 budovat.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6643&mode=view).
Tu vidno aj plany na rozsirovanie siete tram po sprevadzkovani prveho useku metra:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6743&mode=view).
K roku 2030 je tram siet minimalna:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6881&mode=view)
a k roku 2050 uplne zrusena
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6882&mode=view).
Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.
V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.
Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?
Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.
R.A.T.P.