len nerozumien, prečo:
1/ x6/14 sa nemohli otočiť už na radlinského , ale idú až hore cez mýtnu
2/78 s anemôže otočiť tiež cez radlinského a netreba sa hádať s policajtami
1+2 by sa točili smerom dolu ako eliny po tej manipulačnej odbočke...
3/39 môže na trnavskom doľava, ale 78 sa točí za TrM doprava cez kukučku a vajnorskú ?
4/je zrazu dovolené jazdiť po el. trati (na vazke), keď je to v 8/09 alebo 9/09 zakázané
Ta trasa B (vlakova) by vobec nemusela byt zla. Ale preco stale vymyslaju hovadiny s tym metrom mi nie je jasne. Ved vacsina trasy kopiruje elektricky.
Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.
V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.
Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?
Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.
P.S. Nie som ziadna vazba, ale vydrzal som v Doboji (42.727 N, 18.092 E) posledneho jula minuly rok stopovat 100 minut. Teplota vzduchu bola 43 'C v tieni a ja som stopoval na slnku. Vypil som vyse litra vody, pekne mi z toho zacinalo hrabat, ale prezil som
Este k elektrickam z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969". Vela usekov v meste bolo riesenych podpovrchovo,
Z Hlavnej stanice mala viest vetva na Brnensku ulicu tunelom a nezasahovala do koridoru zeleznic.
V suchej saune hore je teplota vzduchu okolo 100 'C a predsa to nejaky cas vydrzis. Uchladis to totiz odparovanim potu. Ovsem zasoby tekutin v tvojom tele na vyrobu potu sa pomerne rychlo v takej teplote vycerpaju a potom nastupuje prehriatie. Cize cele to je o tom, kolko mas vody. A v druhom slede este aj otazka, kolko stracas soli.
810zssk