Máš pravdu, ja som to len tak zjednodušene napísal, lebo si presne nepamätám okolnosti a dobu vzniku linky 120. Pamätám si 58 na Jelačičovu - jazdili tam Vrakosy B 731/732, predtým asi aj ŠM-ky. A na linke 120 bola neskôr zavedená aj premávka počas soboty. Jazdili tam okrem iného aj vozidlá 1915 a 1510, počas veľkého štrajku vodičov premávali len dve poradia, z toho na jednom bol určite Ikarus 283, keďže som sa ním viezol. A keď sme pri tom štrajku, tak na Zochovej vtedy náhodne zastavovali autá a brali ľudí do Petržalky. To len tak pre zaujímavosť. ?
Re #151954 Technopol: Ja si pamätám ešte červený 280.10 na 112-ke a žeby som si linku 186 k Technopolu nepamätal? ?
čiže po nábreží nepôjde nič a ostane akurát 2,3,5 (po Nám.Ľ.Štúra) a 11 + možno nejaká okružná linka Nám. Ľ. Štúra - Šafko► - Vazovova (skrátená L4)? ?
v Ovsišti je momentálne problém s prekladom 84 a 99, jazdi to kadejako sproste, niekedy pripadne nejaký odchod L84 medzi dva spoje L99 ale zvyšok tvoria vláčiky alebo 1-2min odstup najviac. Najlepšie by bolo keby L99 mala v špičke posilu Ovsište - Farského do polovičného intervalu a L84 by bola v Petržalke skrátená, resp. odklonená inam.
Ani nie. Ved tak premavala aj volakedy a cas bol do 29 min. A nezabudni, ze nastala na racku. To bol fakt dobry, rychly spoj od technopolu cez bajkalsku, zimak, trznicu, hl.stanicu. Spajalo to vsetky dolezite body a rychlo. Mozno by som radsej zrusil linku 84. Ta tiez uz nepremava cez EU, ale hlavne, ze ide k intrakom. Len by zase ovsiste prislo o spojenie s mestom.
L68 v starej podobe bola zaujímavá linka. Premávka :
Po-Pi
Holíčska - prvý odchod ► 4:45, posledný odchod ► 19:38
Bajkalská - prvý odchod ► 4:50, posledný odchod ► 19:32
interval : 6/18/8, prázdniny 10/18/10
veru hej, dobre vravíš... Dúbravka je napr. teraz vzorová : L1 - zrušená, L5 : 10min, L12 : 10min = presne počet spojov počas práznin na L1+5+12 dokopy a myslím, že ľuďom to tam ani neprekáža. Cez víkend, slušných 15min, dokopy 7-8. Robil som taký návrh s intervalom 8//15, by som ho rád ukázal ale na tomto fóre nechcem radšej, pokiaľ by fakt nebol záujem to vidieť. Aj som ten návrh zaslal do DPB, stretol som sa osobne s Ing. Weiglom 3x na diskusiu o tom návrhu, prepočítali ho do výkonov, ľúbil sa im dosť ten návrh.
ale nezdá sa ti, že od intrákov na Hroboňovej ju ťahať až cez Bajkalskú je moc obchádzka? Kým prejde Trnavskú, Bajkalskú a Prístavný most, tak to sa už bude dávno točiť za ten čas v Ovsišti. Možno by takú trasu mohla mať L184 Hroboňova - Račianske mýto - AS - Apollo - EUBA
minuly rok som ponachadzal plno tras, ktore tam nie su zachytene, takisto aj datumy....mozno casom to tam pribudne, ale zatial aspon tbusy, elektricky ci skolaky by ako tak mohli byt OK.
TeBeCe