Reply on: Petto #150068:
Tunajší ľudia o nič nebojovali, resp. nijakú takú aktivitu som si nevšimol, skôr si myslím, že k Technopolu bola presmerovaná ako zámienka k vybudovaniu semaforom riadeného obratiska. Tak nejako som to vnímal, ale pripúšťam aj to, že mohla byť pôvodne plánovaná k Technopolu.
no.ev.di.
- keďže L34 premáva v úseku SAV - Rač. mýto - Hodžko s 10-20 ľuďmi (aj to som optimista), tak spojiť L34+83+84 do L83 : Dúbravka - Patrónka - Hodžovo nám. - Hálova - Bosákova - Šustekova - Ovsište (4-5/7-8/5-6//12)
- L99 viesť v trase Antolská - ŽST Petržalka v pôvodnej trase a od ŽST Petržalka by pokračovala pod číslom 89 (aby sa to na zastávkach Bradáčova a Technopol neplietlo) po pôvodnej trase ako L99 a od Jungmannovej ako teraz L83 k Technopolu (náhrada L83, odvoz L83 na Vlastenecké nám./Hálovu, aj tak nechodí L83 až tak vyťažená aby nemohla byť dočasne nahradená inou linkou a prestupovalo by sa, cez víkend by 15min a kraťas stačil na tom úseku)