Reply on: kacka #149359:
podľa všetkého trať je v spáde a zároveň v smerovom oblúku, taká situácia vyžaduje priečne naklonenie okolo hrany, tak isto sa navrhujú aj cesty, na cestách sa možno stretnúť aj s priečnym sklonom okolo osi, pre bezpečnú jazdu je dôležitý nielen polomer smerového oblúka, ale aj "súčet" pozdĺžneho a priečneho sklonu, na to by mala nadväzovať najvyššia povolená rýchlosť jazdy v danom úseku trate - cesty
MiroBA
- O Zimný Štadión sa mal postarať Štát a Slovenský Zväz Ľadobého hokeja. Bratisava ako mesto si MS2011 na SR nevymyslela. Aj tak Naši tam figu drevenú uhrajú, tak ako ten debakel s Dánmi. A ked už tak, tak aspon štát by mohol DPB prispieť na nové autobusy a trolejbusy. Však ked niekto so Západných krajín príde bude len čumeť na tie 15Tr a Hlavnú Stanicu ak nebodaj docestuje vlakom.