Reply on: Bubak #147774:
Aj tie naše SORky sú s klimatizáciou ale osobne som na ňu veľmi zvedavý. Z tých fotiek vyzerá oveľa menej výkonná ako napr. v CapaCity. Predsa len ide pravdepodobne o prvé mestské Sory s klimatizáciou (100% prvé NB18 s klimatizáciou) a použili v nich klimatizáciu, ktorú používajú v medzimestských spojoch, ktoré nemajú tak často zastávky. Ale verím tomu, že ak by nebola dostatočne výkonná dá sa to vyreklamovať ak nastavili tak zmluvu.
Bubak
Ale tak ak sa NB18 docela overí v bratislavských tlačeniciach/špičke, tak na ne budete počuť len samú chválu.
Inak tento týžden som mal možnosť na vlastnej koži vyskúšať NB18, AG300New a kĺbové Conecto na nitrianskej linke L21 smer Žel.Stanica - Lužianky, pekne deň po dni a o tom istom čase na tom istom mieste v autobusy (sedačka tesne pred zadným ľavým kolesom). Veru stav ciest nepridá ani jednému, tak najlepšie z toho vychádzal Van Hool, i keď dosť zásluhu na tom mala aj klimatizácia, v SORke je subjektívne viacej teplo v takéto dni. Ale tak žiadny z busov nie je všemohúci. A ide o koncepciu, tá v Van Hoole je totálne iná, sedieť inde tak hovorím niečo iné.
btw: Dať na spodok nejakú platňu z dreva ako majú v F1 a vidíte aj iskry. ?