Re #147725 810zssk: No zasa zvonku ten SOR NB18 nevyzerá až tak strašne, taká husenička to je. ? Iný je interiér, ja osobne si myslím, že v miestach 4. dverí (teda tesne za kĺbom) sa by to dalo aj lepšie . Teda, to vyvýšenie tam asi má nejaký dôvod, mne to pripomína jednu C744 čo sme tu mali a tá tak mala napravo miesto "pre sprievodcu", inak sa tam zmestí jeden sediaci a okolo neho aj 4-5 stojacich, takto len jeden sediaci.
Ale tak ak sa NB18 docela overí v bratislavských tlačeniciach/špičke, tak na ne budete počuť len samú chválu.
Inak tento týžden som mal možnosť na vlastnej koži vyskúšať NB18, AG300New a kĺbové Conecto na nitrianskej linke L21 smer Žel.Stanica - Lužianky, pekne deň po dni a o tom istom čase na tom istom mieste v autobusy (sedačka tesne pred zadným ľavým kolesom). Veru stav ciest nepridá ani jednému, tak najlepšie z toho vychádzal Van Hool, i keď dosť zásluhu na tom mala aj klimatizácia, v SORke je subjektívne viacej teplo v takéto dni. Ale tak žiadny z busov nie je všemohúci. A ide o koncepciu, tá v Van Hoole je totálne iná, sedieť inde tak hovorím niečo iné.
btw: Dať na spodok nejakú platňu z dreva ako majú v F1 a vidíte aj iskry. ?
Jaka je v sucasnosti situacia? Tie Capacity ktore su uz v BA sa odkupia? Hlada DPB vobec riesenie na financovanie ich nakupu? alebo sa na to DP vykasle, od zmluvy odstupi a prestane nam tu jazdit aj ta 4901ka?
To je daň za zadokolku a podélně uložený motor. BMW se kupuje kvůli jízdním vlastnostem, ne pro interiér a zákazníci to moc dobře vědí. Dokud budou Audiny předokolkama, vždycky budou vedle Merglu a Báwa hrát třetí housle.
Tie zábradlia na nástupných ostrovčekoch sú naozaj v zlom stave (a to nielen na Račianskom mýte) a je dobré, že sa s nimi niečo robí. Ale nestačilo ich (pri súčasných finančných suchotách DPB) iba poriadne očistiť drôtenou kefou a natrieť? Po takomto ošetrení ešte mohli vydržať niekoľko rokov a bolo by to podstatne lacnejšie...
na jednej strane som aj rad, ze sa dofajcil velky tender na 240 klbakov , lebo 240 Citelisov alebo aj menej by som tu nezniesol a asi nie som asi jediny - hoci ani dnesny stav - 1 Capacity nie je bohvie co ?
ale prečo nie, mohli by ľudia o nich zakopnúť, ale viac krát a poriadne silno ? a navrhujem rovno pred voľbami ešte, nech sú čím skôr na maródke a nestihnú už nič podľa svojho vzoru (tipujem, že jak začalo fúkať z určitého Smeru, tak majú za vzor Ficka...) poondiť.
a čo sa O.K. nedarilo namotávať na to, že sú "ľudia ako my"? ? mile rád by som im zaplatil rekreáciu v meste Pripyať + rekonvalescenciu priamo v "krypte" a samozrejme bez možnosti návratu. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bubak
Ale tak ak sa NB18 docela overí v bratislavských tlačeniciach/špičke, tak na ne budete počuť len samú chválu.
Inak tento týžden som mal možnosť na vlastnej koži vyskúšať NB18, AG300New a kĺbové Conecto na nitrianskej linke L21 smer Žel.Stanica - Lužianky, pekne deň po dni a o tom istom čase na tom istom mieste v autobusy (sedačka tesne pred zadným ľavým kolesom). Veru stav ciest nepridá ani jednému, tak najlepšie z toho vychádzal Van Hool, i keď dosť zásluhu na tom mala aj klimatizácia, v SORke je subjektívne viacej teplo v takéto dni. Ale tak žiadny z busov nie je všemohúci. A ide o koncepciu, tá v Van Hoole je totálne iná, sedieť inde tak hovorím niečo iné.
btw: Dať na spodok nejakú platňu z dreva ako majú v F1 a vidíte aj iskry. ?