Nie je náhodou v čase 0:43 v tomto videu Bratislavský Solaris???
Video je zložené z obrázkov vozidiel, ktoré boli na testovacích a predvádzacích jazdách v Brne.
http://www.youtube.com/watch?v=82kAPJi62o4&feature=related
Video je zložené z obrázkov vozidiel, ktoré boli na testovacích a predvádzacích jazdách v Brne.
http://www.youtube.com/watch?v=82kAPJi62o4&feature=related
no.ev.di.
Čo sa týka L80 a 88, tak ma napadlo, žeby mohli premávať v intervaloch 8/15/10 počas pracovných dní za predpokladu, že by na jednej aj druhej linke premávali klbáky. Kapacite by to bolo cca rovné situácií aká je teraz, súčasne je kapacita rovná 1585/800/1235 os/h a s klbákmi v spoločnom intervale na úseku Záporožská - Einsteinova by to bolo 1650/880/1320. Cez víkendy by L80 premávala s kraťasmi a L88 so Solarismi v intervale 12min. Takto by sa dal perfektne počas celého týždňa spraviť preklad 83/88. Celkovo čo vídavam v Petržalke, tak by si mal DPB spraviť prieskum vyťaženosti liniek. Napr. úplne nevýhodný je súbeh L84 a 99. Koľkokrát zažijem situáciu, že L99 od Jungmannovej nevezie viac ako 10 ľudí, pričom L84 vezie viac (záleží dakedy aj od hodín EUBA), ak netrafí spoj zač./koniec hodín/cvičení, tak vezie možno 40-50 ľudí klbák.