Reply on: Peon #145047:
Problém je aj so skúsenosťami, ale aj s tým že na každom voze je iný späťák s iným uhlonm a napr aj profík keď ide 1 deň na solarise, druhý na cng Karose a tretí na tedome, tak mu trvá jedna jazda až jedno kolo kým si zvykne kde ako zastavovať- ďalší problém je aj vo výške samotného obrubníka, často z neho vytŕčajú niektoré "dlaždice" smerom do cesty... po zime sú jamy a tam kde nie je kretérnprint aj dosť veľké a vodič môže brať ohľad na kolesá busu s tým že zastaví povedzme nie 15 cm od obrubníka ale 30...
- a ďalej, ak ideš tesne k obrubníku vozu sa ošúchajú gumy zboku a na to je háklivý vedúci ale aj viacerí dielenskí a aj vodiči
- a okrem iného na niektorých zastávkach hrana prístrešku pretŕča nad obrubník (napr Vrakuňa záhrady) teda keby si išiel k obrubníku, odrazíš späťák (okrem karosy),inde hrana prístešku lícuje s obrubníkom, čo je podobný prípad , aj keď k obrubníku už môžeš ísť o dačo bližšie...
m@rtin
To co popisuješ jde přeci i bez loga na fotkách. Já jen nechápu smysl takových fotek, nic víc, nic míň. Autorská práva jdou přeci vyřešit třeba takhle:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/8617-003.jpg
Někdo namítne ořez, ale stejně tak si klidně někdo vyretušuje ten vodoznak imhd.