Reply on: S499.1023 #144169:
A prečo by Viedeň nemohla byť plným vzorom? - Každý musí vedieť, že MHD je tam na rádovo vyššej úrovni. Vyše 10 rokov Wiener Linien kupuje ULF. Z nižšou podlahou nad TK nebolo vozidlo tuším ešte ani vyrobené. Rozvoj Metra, Kupovanie autobusov značiek ktoré celosvetovo niečo znamenajú. A možem pokračovať.... samozrejme, nechcem teraz tvrdiť že in Wien je všetko dokonalé ale mnohé veci sú tam lepšie. Ak nechceš Vieden - tak už k aj len Praha (v ktorej tuším žiješ) -tiež má k MHD úplne iný prístup. (Škoda Forcity, Trat Barrandov, Metro L-D a dalšie projekty) -a mimochodom myslím si, že to preto lebo zmýšlanie Čechov ovplyvnilo práve to, že patrili dlho pod Rakúsko ako Germánsky národ. Ale zase musím uznať,že Slováci sa od Madarov naozaj nemali čo veľa naučiť...
Ale fakt DPB , nieto že nepostavil od roku 1989 jediný meter novej trate ale ani tých sprostých 25, (nieto 40) Capacity nevie zaobstarať. Ja byť vo vedení tak aspon pre to 150tisícvé sídlisko by som tých 25 vozov kúpil ako čiastočnú náhradu náhradu za slubovanú električkovú trať. DPB Petržalčanom dlží veľa. Každé civilizované mesto by už do takej husto obývanej štvrte potiahlo aj dvš trate. - To že Magistrát Bratislavy dáva peniaze bohviekde a že MHD podcenuje to už je vec druhá...všetko je o národe.
Boris
Lenže pre DPB predáva reklamu asi externá firma, čiže s tým nič nenarobíme a v prípade magistrátu, resp. mestských častí to asi nemá význam komentovať.