Reply on: Emo #140597:
vždy existujú vodièi, ktorí nedodržiavajú predpisy a miestnu úpravu organizácie dopravy,pri vysunutí zastávok do pravého pruhu a zastavovaní v ¾avom vytvorí sa na 2 - 3 miestach nezmyselná úprava, napr. pred križovatkou H.Melièkovej a Kresánkovej v smere z kopca, rovnako aj pri podchode, a to tak nad ním ako aj pod ním,
v skutoènosti sú na trase z DD do KV 2 miesta, kde treba chrániť výjazd zo zastávok ZŠ Majerníkova a Matejkova, v smere z KV na DD opäť 2 miesta - výjazdy zo zastávok H.Melièkovej a Matejkova,
tieto miesta sa dajú riešiť miestnou úpravou, podobnou tej, ktorá sa prijala na základe Ivanovho návrhu, na Šancovej, jednoducho sa vyznaèí zákaz zastavenia na úseku v dåžke zodpovedajúcej 2 parkovacím miestam a zabezpeèí sa zvýšený doh¾ad nad dodržiavaním zákazu spolu s odťahom,
Preßburg.Germane
OK. SOR nakúpila vo veľkom Praha aj to prevažne lepšiu verziu NB. Tam by som to ani tak nezazlieval lebo aspoň podporili domácu výrobu a trh. Ale v Prahe autobusy zďaleka nie sú tak nosný dopravný prostriedok, v centre mesta nie su ani k videniu. Praha si može dovoliť šetriť na autobusoch lebo Výrazne obnovuje a rozširuje Metro taktiež električkovú sieť + nové vozidlá. Takže argument musíme na autobusoch šetriť je obstojný v prahe obstojný.
A Bratislava čo? ZA 20rokov nepribudol jediný meter koľajníc. Električky čo boli dodané ako nové sú už značne zastaralej koncepcie.
Trolejbusy - naveľa naveľa vybudovanie trate na Dlhé Diely a pouhých 7 vozidiel odpovedajúcim súčasným trendom.
Takže v tomto dokopy nič, ťarcha je nechaná len na autobusoch a ešte aj tam je problém slušné vozidlá kúpiť.